رئیس بسیج جامعه پزشکی البرز:

بسیج جامعه پزشکی طرح شهید رهنمون را اجرایی می‌کند

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز از اجرایی شدن طرح شهید رهنمون توسط بسیج جامعه پزشکی در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ - 18October 2017
بسیج جامعه پزشکی طرح شهید رهنمون را در استان البرز اجرایی می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جلال غفارزاده با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان البرز در ایام اربعین در کشور عراق اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی استان البرز برای نخستین بار یک تیم 100 نفره تخصصی پزشکی و پیراپزشکی را برای ایام اربعین اعزام می‌کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه این تیم در 2 نوبت در 13 و 16 آبان ماه سال جاری به کشور عراق اعزام می‌شود، ادامه داد: این تیم با تجهیزات کامل دارو و لوازم برای ایام اربعین حسینی اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این تیم امکانات، اسکان و ایاب و ذهاب پیش‌بینی شده است، بیان کرد: این تیم در مجتمع درمانگاه جامعه پزشکی و خیرین واقع در کربلا با فاصله 800 متری از حرمین شریفین مستقر می‌شوند.

غفارزاده با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی طرح «شهید رهنمون» را در استان اجرایی می‌کند، اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی برای خدمات دهی در مناطق کم‌برخوردار و محروم به صورت مقطعی و گاهی فقط یکبار خدمات ارائه می‌داد که با این طرح مسائل و مشکلات هر منطقه مورد پیگیری و روند خدمات دهی ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در آذرماه در هفته بسیج به صورت کشوری آغاز می‌شود گفت: اعضا شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی استان البرز با ترکیب جدید انتخاب شد که سبب فعال‌تر شدن بسیج می‌شود.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار