اختتامیه جشنواره ‌شعر و داستان «افتو» در یاسوج برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۶۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 18October 2017

اختتامیه جشنواره ‌شعر و داستان «افتو» در یاسوج برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، دومین جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» که با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، حوزه هنری استان و بنیاد غدیر برگزار شد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اختتامیه جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» در حوزه‌های مختلفی برگزار شد که بخشی از آن مربوط به دفاع مقدس است.

وی افزود: دفاع مقدس سرشار از پیروزی‌های غرورآفرینی است که حاصل تلاش شیرمردان و شیر زنان این کشور است و از ذهن و فکر هیچ ایرانی پاک نمی‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به نقش شاعران و نویسندگان در حوزه دفاع مقدس اشاره داشت و بیان کرد: نغمه‌ها و آواهای دوران دفاع مقدس به نوعی سبب شد تا رزمندگان ما با شور و اشتیاق بیشتری وارد این عرصه شوند.

آسمند تأکید کرد: شاعران و نویسندگان حوزه دفاع مقدس فرهنگ مناسبی را رقم زدند و بعد از جنگ نیز با شور و اشتیاق بیشتری به فعالیت پرداختند.

وی ابراز کرد: باید برای جاری شدن بیشتر این فرهنگ توسط نویسندگان و شاعران تلاش بیشتری شده و نسبت به انتقال این مهم به نسل‌های مختلف اقدام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به خوبی برای جوانان تببین و به جامعه منتقل شود، گفت: این حوزه نیازمند نهایت توجه بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار