فرمانده ناجا:

بدون سند رسمی نمی‌توانیم خبر شهادت دانایی‌فر را تأیید کنیم

فرمانده ناجا گفت: تا زمانی که جنازه‌ای در اختیار ما قرار نگیرد نمی‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم که دانایی‌فر به شهادت رسیده است، اما به احتمال زیاد خبر شهادت جمشید دانایی‌فر درست است.
کد خبر: ۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ - 27August 2014

بدون سند رسمی نمی‌توانیم خبر شهادت دانایی‌فر را تأیید کنیم

به گزارش دفاع پرس، سردار "اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز که در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در پاویون فرودگاه زاهدان برگزار شد، گفت: دستگاههای امنیتی سیستان و بلوچستان به این نتیجه رسیدهاند که جمشید داناییفر شهید شده اما ما در نیروی انتظامی همچنان تا زمانی که جنازهای در اختیار ما قرار نگیرد نمیتوانیم با قطعیت اعلام کنیم اما به احتمال زیاد خبر شهادت جمشید داناییفر درست است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در مورد برادر عزیزمان داناییفر اخبار مختلفی از جمله  شهادت، زنده بودن و رفتن به خارج از کشور مطرح شده است، افزود: ما در این خصوص سعی کردیم با احتیاط عمل کنیم.
 
وی ادامه داد: یک حرکت عظیمی در حوزه مرزی در این استان آغاز شده، کارهای کارشناسی زیادی برای ارتقای سطح امنیت، آرامش و قانونگرایی در این منطقه در حال انجام است.

فرمانده ناجا بیان کرد: مجموعه تعهداتی که در سیستان و بلوچستان ناجا در بخشهای مختلف در نظر دارد، بالغ بر 100 میلیارد تومان است که بخش اعظم آن تعهداتی به جز تاسیسات فنی امسال اجرایی میشود.

وی ادامه داد: مواردی که وقتگیر و فنی نباشد مانند تقویت پاسگاهها در سالجاری اجرایی میشود.

احمدیمقدم خاطرنشان کرد: در پیچیدهترین و آلودهترین نقاط مرزی که در گذشته ناجا و مرزبانی هیچ حضوری نداشته است، مرزبانی در آنجا مستقر شده است.

فرمانده ناجا گفت: نگاه جدیدی به یگان ویژه با سازماندهی جدید داریم که این واحدها با تجهیزات و نیروی انسانی بهتر فعالیت کنند.

وی گفت: تقویت تیمهای ضد تروریست و خنثیکننده انفجار در این استان در دستور کار قرار دارد، اگرچه اینگونه حوادث بسیار اندک رخ میدهد، اما ما پیشبینی لازم را را برای تقویت نیروها انجام میدهیم.

احمدیمقدم افزود: ظرف یکی دو سال آینده سازماندهی جدید را در نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اجرایی میکنیم.

وی با بیان اینکه دولت عراق در سد کردن اقدامات تروریستی موفق بوده است گفت: ایران از نظر مرزها هیچ نگرانی ندارد و تمام تمهیدات لازم را پیشبینی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار