دیدار مدیر پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی با پیشکسوت دفاع مقدس

مدیر پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی با رزمنده و آزاده دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس سرهنگ بازنشسته «خسرو آدم‌نژاد» دیدار کرد.
کد خبر: ۲۶۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ - 19October 2017
دیدار مدیر پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی با رزمنده و آزاده پیشکسوت دفاع مقدس//پاراگراف آخر اصلاح شودبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «حمزه‌علی شکوهی» مدیر پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی و جمعی از کارکنان این اداره کل با رزمنده و آزاده پیشکسوت دفاع مقدس سرهنگ بازنشسته «خسرو آدم‌نژاد» فرمانده گردان جنگاوران لشکر 64 پیاده در عملیات کربلای 7 دیدار کردند.

مدیر پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در این دیدار، رزمندگان و آزادگان را افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: همه ما امنیت و افتخارات امروز در عرصه‌های مختلف را مرهون مجاهدت‌ها و تلاش رزمندگان هستیم.

آدم‌نژاد نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از عملیات کربلای 7 و چگونگی ایثار و رشادت‌های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در این عملیات و اسارت خود پرداخت.

وی در اوایل سال 1358 بعداز گذراندن دوره آموزشی در شیراز به استان آذربایجان غربی اعزام و تا سال 1370 در مناطق مرزی استان خدمت کرد. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها