مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

وظیفه داریم تا گفتمان دهه اول انقلاب و دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نتوانسته‌ایم گفتمان دفاع مقدس را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، گفت: امروز وظیفه داریم تا گفتمان دهه اول انقلاب اسلامی را در میان اقشار مختلف اجتماع به خصوص نسل جوان رواج دهیم.
کد خبر: ۲۶۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 19October 2017

حماسه بزرگ دفاع مقدس یک حرکت جمعی و گروهی بودبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مسئولین دبیرخانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌های استان همدان، ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید سرافراز سردار «نورعلی شوشتری»، اظهار داشت: تاریخ بشریت نشان داده که دوره گذار برای هر انقلابی سحت و دشوار است.

وی با بیان اینکه نتوانسته‌ایم گفتمان دفاع مقدس را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، افزود: امروز وظیفه داریم تا گفتمان دهه اول انقلاب اسلامی را در میان اقشار مختلف اجتماع به خصوص نسل جوان رواج دهیم.

سردار ظفری همچنین با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بر اساس همین گفتمان‌سازی، مسئولین در سطح کشور تصمیماتی را اتخاذ کردند که ماحصل و خروجی آن تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود.

وی بیان داشت: بدون شک کسی نمی‌تواند هشت سال دفاع مقدس را متعلق به خود بداند چرا که حماسه بزرگ دفاع مقدس به حتم یک حرکت جمعی و گروهی بود و همه اقشار مردم در آن سهیم هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف پروردگار متعال برای تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در سطح استان همدان با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نبوده و نیستیم که این موضوع نشان از پتانسیل خوب استان برای به نتیجه رسیدن اهداف این شورا را دارد.

سردار ظفری در پایان با تاکید بر اهمیت و نقش شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌های استان تصریح کرد: امروز نقش ما این است که بیش از پیش به دنبال جریان‌سازی فرهنگ دفاع مقدس و دهه انقلاب، آن هم در مسیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشیم.

به گزارش دفاع پرس، در این نشست همچنین مسئولین دبیرخانه ستادهای شهرستانی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ارائه گزارش از تشکیل جلسات و کمیته‌های این شورا در شهرستان‌های استان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار