به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین؛

فراخوان پذیرش مقاله با موضوع «زن، دفاع مقدس، خانواده و ارزش‌ها» منتشر شد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به‌منظور ارج نهادن به تلاش‌های زنان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس فراخوان مقالات با موضوع «زن، دفاع مقدس، خانواده و ارزش‌ها» را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۶۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ - 19October 2017
فراخوان پذیرش مقاله زن، دفاع مقدس، خانواده و ارزش‌ها منتشر شد// منبع خبر/ توی خبر درج شود که فراخوان از سوی کدام نهادهبه گزارش دفاع پرس از قزوین، به‌منظور ارج نهادن به تلاش‌های زنان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین فراخوان مقالات با موضوع «زن، دفاع مقدس، خانواده و ارزش‌ها» را منتشر کرد.
 
محورهای این فراخوان شامل نقش زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس، نقش (امدادی، جهادی، فرهنگی و پشتیبانی) زنان استان قزوین در حماسه دفاع مقدس، زن‌ ـ فرهنگ ایثار و شهادت، تحکیم بنیان خانواده، زن ـ فرهنگ صبر و مقاومت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین زنان، دختران، کودکان و نوجوانان، نقش زنان ایثارگر (شهیده، جانباز، امدادگر و... ) در ارتقاء فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، عوامل و موانع الگوسازی و الگوپذیری از زنان شاخص دفاع مقدس و سایر موضوعات مرتبط می‌باشد.

اهداف فراخوان عبارت است از: تکمیل بانک اطلاعاتی زنان دفاع مقدس در استان قزوین، شناسایی پژوهشگران و محققان فعال در عرصه دفاع مقدس، دعوت به همکاری و بهره‌گیری از توان علمی پژوهشگران فعال.

همچنین به‌منظور تکمیل بانک اطلاعاتی، پژوهشگران می‌توانند مقالاتی را که قبلاً به چاپ رسانده‌اند را به این فراخوان ارسال نمایید.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را حداقل 10 صفحه و حداکثر 20 صفحه با فونت 14 نازنین تایپ کرده و در قالب فایل PDF و WORLD تا تاریخ 30 آذر ماه 1396 به آدرس ایمیل defapress.q@gmail.com و یا به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، میدان عدل، خیابان فردوسی، کوچه فیروزه پلاک 25 ارسال و یا با شماره 33351312-028 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها