بازدید «قاضی‌زاده هاشمی» از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ - 19October 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، «سید امیرحسین قاضی­‌زاده هاشمی» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه مشهدالرضا در طول سال پذیرای حدود 20 میلیون زائر داخلی و خارجی است باید دست ‌اندرکاران به احداث مرکز فرهنگی استان نگاه فراملی داشته باشند و از تجربیات سایر استان­ها در احداث این مرکز فرهنگی استفاده کنند.

وی گفت: در صورت مشخص شدن وضعیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس که ساخت آن جزو پروژهای ملی است یا استانی، می‌توان برای جذب اعتبار و یا اختصاص ردیف بودجه تصمیم لازم را اتخاذ کرد.

در ابتدای این دیدار سردار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: با توجه به نقش موثر خراسان در دفاع مقدس و حضور زائران داخلی و خارجی حرم مطهر رضوی در مجموعه تفریحی کوهسنگی ساخت این مرکز می‌تواند پیام رسان خوبی برای معارف دفاع مقدس باشد.

وی از «قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مردم مشهد و کلات خواست تا ساخت این مرکز فرهنگی و سرعت بخشیدن به احداث آن را به عنوان یک مطالبه از مسئولین استانی داشته باشد.

سردار علاماتی نیز در حاشیه این بازدید بین داشت: با توجه به نگاه ملی که به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی است باید ساخت این مرکز در حداقل زمان ممکن صورت بگیرد که مطمئنا در انتقال مفاهیم دفاع مقدس نقش بسزایی خواهد داشت و ومخاطب خود را پیدا خواهد کرد.

 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها