سردار ادیبی خبر داد؛

تصویب ایجاد یادمان شهدای دارلک

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تصویب ساخت یادمان شهدای دارلک مهاباد در جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 19October 2017
تصویب ایجاد یادمان شهدای دارلک
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «سردار نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور اظهار داشت: موضوع ایجاد یادمان شهدای دارلک مهاباد با محوریت نمایش حماسه‌های مرتبط، در دستور کار شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور قرار گرفت که در نهایت  و بعد از بحث و بررسی اعضا، ایجاد این یادمان به تصویب این شورا رسید.

وی افزود: مرحله مطالعاتی این یادمان در ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حال انجام است که بعد از این مرحله، طراحی و ساخت این یادمان آغاز خواهد شد.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در راهیان نور شمال غرب کشور با سوژه‌های بسیاری در حوزه دفاع مقدس روبه‌رو هستیم. در این منطقه مردم همزمان و همراه با نیروهای مسلح به مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب و رژیم بعث پرداختند؛ لذا تبیین این حوادث مهم در یادمان‌ها و راهیان نور این خطه در دستور کار قرار دارد.
 
سردار ادیبی هدف از پرداخت موضوعی به راهیان نور شمال غرب را یادآوری حماسه‌های افتخارآفرین به مردم دانست و گفت: به دنبال تقویت موضوع محوری در راهیان نور شمالغرب و غرب هستیم.

بر اساس این گزارش، محل ایجاد یادمان شهدای دارالک در 95 کیلومتری ارومیه و از بخش های تابعه شهرستان مهاباد و در 15 کیلومتری شمال این شهرستان واقع شده که یادآور حماسه های فراوان رزمندگان اسلام و مقاومت عشایر و مردم انقلابی این منطقه و معراجگاه شهیدان زیادی است.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها