بازدید استاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

استاندار البرز و جمعی از مسئولان استانی پیش از ظهر امروز از محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز در «پارک جهان‌نما» بازدید کرد.
کد خبر: ۲۶۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ - 19October 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، «محمدعلی نجفی» استاندار البرز و جمعی از مسئولان استانی پیش از ظهر امروز از محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز در «پارک جهان‌نما» بازدید کرد.

که طی این بازدید نسبت به تامین اعتبارات مالی لازم و تسریع در روند ساخت این مرکز فرهنگی تاکید شد.

استاندار البرز در این بازدید با اشاره به اینکه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس نمادی از رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران است، اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم نمادی فرهنگی برای انتقال به نسل‌های آینده معرفی نماییم و احداث این مرکز می‌تواند بسترساز این حرکت فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه استان 3 میلیون نفری البرز باید مکان مناسبی جهت معرفی الگوهای ایثار و حماسه داشته باشد، افزود: کلیه اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تخصیص صد درصدی خواهد داشت و تکالیف شهرداری در تامین منابع مالی مرکز فرهنگی استان نیز باید روشن شود.

در ادامه این بازدید که سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز «محمدعلی نجفی» را همراهی می‌کرد، استاندار البرز و هیات همراه به زیارت حرم شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدای عظیمیه کرج رفتند و ضمن بازدید از روند تکمیل این پروژه، نسبت به مقام شامخ هشت شهید گمنام مدفون در این حرم ادای احترام نمودند.

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس و استاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها