شلیک موشک زلزال ۲ ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک زلزال ۲ ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع مزدوران عربستان خبر دادند.
کد خبر: ۲۶۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ - 19October 2017
شلیک موشک زلزال ۲ ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستانبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2 مرکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور و ائتلاف متجاوز سعودی در استان لحج را در هم کوبیدند.

یک منبع نظامی نیز به المسیره گفت که در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در بخش موزع در غرب استان تعز، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در کوه قیس در جیزان را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر مراکز تجمع نظامیان سعودی در مثلث‌العشه در نجران هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

نیروهای یمنی همچنین در ماه گذشته میلادی علاوه بر انجام حملات زمینی، حملات موشکی خود به مواضع متجاوزان را نیز تشدید کردند که در پی این حملات، خسارات سنگینی به ائتلاف متجاوز سعودی وارد آمد.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم سعودی اخیراً به کشته شدن بیش از 57 افسر و سرباز این رژیم در یمن طی ماه سپتامبر جاری اعتراف کرده‌اند.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار