توسط سرلشکر باقری؛

پیام رهبر معظم انقلاب به بشار اسد تقدیم شد

پیام کتبی رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان که به سوریه سفر کرده است، به رئیس جمهور این کشور تقدیم شد.
کد خبر: ۲۶۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ - 19October 2017
پیام رهبر معظم انقلاب به بشار اسد تقدیم شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، پیام کتبی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به وی تقدیم کرد.
 
این دیدار صبح امروز (پنج‌شنبه 27 مهر) و در دمشق انجام شد و سرلشکر باقری در این دیدار گفت: مقام معظم رهبری همیشه جویای سلامتی شما هستند و برای سوریه دعای پیروزی دارند.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان که در راس یک هیات عالی‌رتبه نظامی روز سه‌شنبه (25 مهر) به سوریه سفر کرده است، تاکنون با رئیس جمهور سوریه، رئیس ستاد ارتش سوریه و وزیر دفاع این کشور دیدار و گفت‌وگو داشته است.
 
ارتقاء همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و سوریه، مشورت، هم‌فکری و تداوم همکاری‌ها برای مبارزه با تروریسم و همچنین بررسی راهکارهای ثبات و امنیت منطقه، از اهداف سفر سرلشکر باقری به سوریه است.
 
این سفر برخلاف تبلیغات دروغین دستگاه‌های تبلیغی استکباری، نشانه دیگری از عزم و اراده و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در میدان‌های مبارزه با تروریسم است.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار