دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

‌مدافعان حرم ‌‌در خارج از مرزها ادامه‌دهنده مسیر شهدا هستند‌

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: شهدای مدافع حرم همواره ثابت کردند که در خارج از مرزها ادامه دهنده مسیر شهدا هستند.
کد خبر: ۲۶۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ - 19October 2017
به گزارش دفاع پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی عصر امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: مردم استان گیلان در دوران دفاع مقدس و انقلاب همواره با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار استان با پشتیبانی از شهدا و امام شهدا همواره ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند افزود: شهدای گیلانی مدافع حرم همواره ثابت کردند که در خارج از مرزها ادامه دهنده مسیر شهدا هستند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای پشتیبانی از مدافعان حرم اقلام طرح «یک نذری ساده برای مدافعان حرم» در رشت بسته بندی می‌شود گفت: با حضور خواهران داوطلب در رشت فردا راس ساعت ‌10 اقلام جمع‌آوری شده مردمی در قالب طرح «یک نذری ساده برای مدافعان حرم» بسته‌بندی می‌شود.

مهدوی مکان بسته‌بندی اقلام مذکور را حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس استان گیلان عنوان و خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری «یک نذری ساده برای مدافعان حرم اهل بیت (ع)» به نیابت از شهدا در استان گیلان اجرا شده است.
 
 ‌مدافعان حرم گیلانی ‌‌در خارج از مرزها ادامه‌دهنده مسیر شهدا هستند‌

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه این اقلام آجیل، خشکبار و محصولات غذایی برای مدافعان حرم است تصریح کرد: مردم استان گیلان علاوه بر اهدای نذر برای مدافعان حرم با این اقدام در مبارزه علیه تکفیری‌ها مشارکت کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها