قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران:

مراکز نیکوکاری در پایگاه‌های بسیج استان تهران راه‌اندازی می‌شود

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در پایگاه‌های بسیج استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ - 19October 2017
مراکز نیکوکاری در پایگاه‌های بسیج استان تهران راه‌اندازی می‌شودبه گزارش دفاع پرس از تهران، کریم محمودی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در جلسه مشترک با رییس سازمان جهاد سازندگی استان تهران در سپاه ناحیه پاکدشت، طی سخنانی ضمن برشمردن فواید راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت اظهار داشت: ساختار سازمانی مراکز نیکوکاری و هیئت عاملی که برای این مراکز پیش بینی شده است، امکان توفیقات بیشتر در زمینه کمک به نیازمندان را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: این مراکز با استقرار در پایگاه های بسیج محلات، کمک های مردمی را جمع آوری کرده و در همان محلات به نیازمندان می رساند، شناسایی خیرین و نیکوکاران محلات در همان محله و خارج از بروکراسی اداری بسیار راحت تر است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با بیان این که این مراکز به راحتی می توانند، نیازمندان محلات را شناسایی کرده و خود به سراغ آن ها می روند، گفت: این کمک ها زمان بر نیست و با سرعت بیشتر و خودگردانی اداره می شود.

وی با اشاره به راه اندازی این مراکز نیکوکاری در سپاه شهرستان قدس، گفت: در پی راه اندازی این مراکز در سپاه پاکدشت و دیگر شهرستان های استان تهران در جهت ارائه خدمات بهتر به محرومین استان تهران هستیم.

بر اساس این گزارش، کریم محمودی ظهر، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، ظهر پنج شنبه در حالی که توسط مجتبی عبدالهی، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت همراهی می شد، با سرهنگ عبدالله اصغری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تهران و سرهنگ سعید موسی پور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء شهرستان در محل سپاه پاکدشت دیدار کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها