امام‌جمعه بابل:

سپاه تمام تدابیر استکباری آمریکا را در منطقه بر هم زد

حجت‌الاسلام «مجتبی روحانی» گفت: حمله به نهاد انقلابی سپاه، جملات رکیک و زشت علیه این نهاد توسط ترامپ به دلیل شکست سیاست‌های استکباری آمریکا در منطقه با تدابیر نظام اسلامی توسط سپاه پاسداران است و سپاه تمام تدابیر استکباری آن‌ها را در منطقه بر هم زد.
کد خبر: ۲۶۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳ - 21October 2017

سپاه تمام تدابیر استکباری آمریکا را در منطقه بر هم زد به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «مجتبی روحانی» امام‌جمعه بابل در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر، با اشاره به ولادت امام باقر (ع) اظهار داشت: این امام بزرگوار، حق عظیمی بر گردن جامعه اسلامی دارد و باید ابعاد مختلف شخصیتی ایشان برای جامعه ما بیشتر مورد بازخوانی قرار گیرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ افزود: به‌رغم خط و نشان‌های ترامپ علیه ایران، تنها وی به لفاظی‌های اهانت‌آمیز علیه ایران پرداخت، برخی در صدد دیوانه‌سازی از ترامپ هستند، اما رفتارهای او همان رفتار روئسای‌جمهور گذشته است و او فقط دست به دیوانه‌نمایی می‌زند.

امام جمعه بابل ادامه داد: دو بال افزایش تحریم و فشارها علیه ایران با ایجاد محدودیت از طریق مذاکره با ایران، ترفند آمریکا و غرب علیه ایران است، آمریکا از برجام علیه ما به‌عنوان ابزار استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: حمله به نهاد انقلابی سپاه، جملات رکیک و زشت علیه این نهاد توسط ترامپ به دلیل شکست سیاست‌های استکباری آمریکا در منطقه، با تدابیر نظام اسلامی توسط سپاه پاسداران است و سپاه تمام تدابیر استکباری آن‌ها را در منطقه بر هم زد.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: جریان مزدور و تکفیری را غرب به ویژه آمریکا برای دوشیدن و نابود کردن امت اسلامی ایجاد کرد، اما تدابیر سپاه کمر آن‌ها را شکست و آبروی آن‌ها را از بین برد، کردستان عراق با تدابیر و برنامه‌ریزی سپاه پاسداران از چنگال تکفیری‌ها و داعشی‌ها نجات پیدا کرد و مقامات آمریکایی بدانند ملت ما همچنان با مقاومت در برابر آمریکا به مبارزه تا شنیدن شکستن استخوان‌های استکبار ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دهانی که در شورای اسلامی شهر تهران علیه شعار مرگ بر آمریکا و مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا به سخنرانی پرداخت باید بشکند که در راستای فشارهای آمریکا علیه ما، در مسیر استکبار و مقابل ملت مقاوم ایران ایستاد.

خطیب جمعه بابل هشدار داد: به کسانی که با بازی‌گری‌های خود در کشور درصدد مرعوب کردن ملت ما هستند هشدار می‌دهیم، ملت ما در صورت خروج غرب از برجام، هیچ اعتنایی به آن نخواهند کرد و عملا هیچ ارزشی برای ما نخواهد داشت.

روحانی در پایان گفت: امیدوارم مردم از سیزدهمین نمیشگاه «صحیفه سبر» محصولات فرهنگی و قرآنی که از اول آبان در مصلی برگزار می‌شود استقبال کنند تا موجب دلگرمی مسئولان این نمایشگاه فراهم شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها