معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین:

راهپیمایی اربعین باید در قالب ارزشی خود حفظ شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اربعین باید همواره در قالب ارزشی خود باقی بماند.
کد خبر: ۲۶۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ - 20October 2017
راهپیمایی اربعین باید در قالب ارزشی خود حفظ شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی محرابی عصر امروز در دومین همایش ملی هیئت‌های فعال در عرصه اربعین که به همت جامعه ایمانی مشعر در قم برگزار شد با اشاره به ضرورت حفظ راهپیمایی اربعین در قالب ارزشی خود اظهار داشت: اربعین باید همواره در قالب ارزشی خود باقی بماند و تغییر محاسبات نباید خدشه‌ای به بار ارزشی این واقعه وارد سازد چراکه فلسفه قیام عاشورا بر اصول ارزشی استوار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با بیان مصداق مشترک بین رئیس‌جمهور آمریکا و شمر عصر امام حسین(ع) گفت: باور این موضوع که جامعه اسلامی امروز در یمن، سوریه، غزه و میانمار جریان دارد سبب می‌شود که انسان به رشد و بلوغ برسد و گریه او از صرف گریه ترحم خارج شود.

محرابی بابیان اهداف دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی انقلاب تصریح کرد: با از بین رفتن انقلاب اسلامی تمام ارزش‌ها نیز نابود می‌شوند و برای این منظور نیز دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته درصدد برنامه‌ریزی برای براندازی جمهوری اسلامی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از نقشه‌های استکبار جهانی برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی قائله کردستان عراق بود که می‌خواستند اسرائیل جدیدی در کنار ایران تشکیل دهند که به لطف خدا شهر کرکوک فتح و نقشه استکبار شکست خورد.

محرابی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان از آوردن فشارهای مختلف به ایران این است که مسئولان این کشور را از ارزش‌ها و آرمان‌های اصلی انقلاب دور کنند.

وی با تأکید بر اهمیت حمایت و همراهی با منویات رهبر معظم انقلاب و مواضع سپاه پاسداران تصریح کرد: رهبری و سپاه 2 نهاد عمده و اصلی در راه مقابله و مبارزه با نقشه‌ها و طرح‌های آمریکا در ایران هستند که بیشترین هجمه‌های دشمنان نیز به این دو بخش متمرکز شده است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار