مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

شهدای زن در جامعه معرفی و شناسانده شوند

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: باید تمام توان خود را برای معرفی شهدای زن به‌عنوان اسطوره‌های صبر و مقاومت به کار گیریم.
کد خبر: ۲۶۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ - 20October 2017
شهدای زن در جامعه معرفی و شناسانده شوندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهلا تاجفر در جلسه ای که با محوریت اقتصاد مقاومتی و ابلاغ سیاست های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین موضوع برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی برگزار شد، بر لزوم شناساندن و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید تمام توان خود را برای معرفی شهدای زن به عنوان اسطوره های صبر و مقاومت بکار گیریم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه زنان کنگره ملی 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی در آذرماه سال جاری و در راستای پیام مقام معظم رهبری به کنگره 7 هزار زن شهید کشور، معرفی و تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی را از مهمترین و اولویت دارترین اهداف اجلاسیه برشمرد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: تمام توان خود را در جهت الگودهی و شناساندن زن مسلمان ایرانی و الگوی سوم به ویژه زنان شهید به عنوان اسطوره های صبر و مقاومت به بانوان و خانواده ها بکار خواهیم گرفت.

تاجفر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت و سرمایه اجتماعی بانوان، از ارائه بسته حمایتی زنان شاغل توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تصویب بسته حمایتی مذکور شاهد گشایش و رفع بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه زنان خواهیم بود.

وی همچنین اشاعه فرهنگ قرض الحسنه را در راستای احقاق حقوق شهروندی از الزامات توسعه پایدار و در جهت رونق اشتغال و کارآفرینی اجتماعی قلمداد کرد.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار