معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

حضور اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه کتاب

معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره کل با بیش از 200 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان حضور پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 21October 2017
حضور حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه کتاب استان«ابراهیم رحیمی» معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد اظهار داشت: این اداره کل با بیش از 200 عنوان کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان حضور پیدا کرده است.
 
رحیمی افزود: بیش از 50 درصد کتاب‌های ارائه شده مربوط به استان و چاپ این اداره کل هستند.
 
وی با اشاره به استقبال از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس گفت: امسال بیش از 10 عنوان کتاب تازه منتشر شده این اداره کل همچون کتاب‌های شیدای حرم، ابعاد حقوقی جنگ تحمیلی، راز بیداری، راز پیروزی، سال‌های پر خاطره، شعر خیس باران، جهاد و شهادت از منظر قرآن و ... نیز در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
 
به گزارش دفاع پرس، در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان 46 هزار عنوان کتاب در 200 غرفه نمایشگاهی تا 29 مهرماه برای بازدید عموم عرضه شده است که صبح‌ها از ساعت 9 تا 12:30 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در میدان دفاع مقدس شهرکرد برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار