سرهنگ بخشنده به دفاع پرس خبر داد؛

کشف بیش از 12 تُن مواد مخدر و انهدام 40 باند قاچاق در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 12 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در تهران کشف و 40 باند قاچاق متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 22October 2017
کشف بیش از 12 تن انواع مواد مخدر و متلاشی کردن 40 باند در تهران
سرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در تهران از ابتدای امسال تاکنون اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با تدابیر انجام شده مبارزه با سوداگران مرگ را با جدیت تمام در دستور کار خود قرار داده است و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 12 تن انواع مواد مخدر و روانگردان را کشف و 40 باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کرده است؛ همچنین 500 نفر از اعضای این باندها به دام پلیس افتادند.

وی ادامه داد: بیشتر مواد مخدر وارد شده به تهران از استان‌های شرقی کشور و به صورت جاسازی در خودروها بوده است.
 
سرهنگ بخشنده در خصوص خرده فروشان مواد مخدر نیز بیان کرد: در سال جاری بیش از 33 هزار نفر خرده‌ فروش دستگیر شدند. همچنین بنا بر ظرفیت تعیین شده 12 هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در خصوص کشت ماده مخدر «گل» در اطراف تهران گفت: متاسفانه کشت «گل» به صورت گلخانه‌ای در اطراف تهران مشاهده شد که آن گلخانه‌ها تعطیل و مواد مخدر مورد اشاره امحاء شدند. چندی پیش نیز 25 کیلوگرم گل بسته‌بندی شده آماده توزیع، کشف شد.

سرهنگ بخشنده در خصوص روش‌های جدید فروش مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی گفت: متاسفانه فروشندگان مواد مخدر امروز با استفاده از شبکه‎های اجتماعی به تبلیغ مواد مخدر و نحوه‌ی مصرف آن می‌پردازند، اما تا کنون ماده مخدر جدیدی با این روش وارد ایران نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از مواد مخدر در تهران مصرف بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: مصرف هروئین و تریاک در تهران رو به افزایش است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مردم می‌توانند نقش بسزایی در مبارزه با مواد مخدر داشته باشند، گفت: اطلاعاتی که از طریق مردم به ما داده می‌شود، توسط 11 پایگاه مبارزه با مواد مخدر در تهران به صورت فوری رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها