وصیت‌نامه شهید محمد شکوری‌گرکانی/ امیدوارم از امتحان الهی سرافراز بیرون آیید

شهید شکوری گرکانی در وصیت‌نامه خود آورده است: برای من افتخاری بس شگرف است که از شمار شهدای راه اسلام باشم و از امتحان خداوندی با سرافرازی بیرون بیایم و با سربلندی به محضر امام حسین (ع) برسم و امیدوارم که شما هم در این امتحان که صبر کردن است، سرافراز بیرون آیید.
کد خبر: ۲۶۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 22October 2017
وصیت نامه شهید محمد شکوری گرکانی/ امیدوارم از امتحان الهی سرافراز بیرون آییدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمد شکوری‌گرکانی» فرزند حسین 10 اسفند 1342 در تهران دیده به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 12 اردیبهشت 1361 طی عملیات بیت المقدس در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
پسرعموهای شهید محمد شکوری گرکانی نیز در دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسیدند.
 
متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:
 
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (آل عمران 169)

کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مپندار که مرده‌اند بله زنده‌اند و نزد خداوند خویش روزی می‌برند.

سلام و درود به پیر جماران رهبر مستضعفان کوبنده مستکبران اسطوره‌ی مقاومت در برابر همه‌ی سازشکاران و نائب بر حق امام زمان (عج) و بالاخره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در ایران و نو ظهور کردن اسلام در جهان امام خمینی و با سلام و درود به شهیدان از هابیل تا امام علی (ع) و از امام علی (ع) تا شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی بالاخص شهدای جنگ تحمیلی امیدوارم که از شنیدن خبر کشته شدن من ناراحت نشده باشد؛ زیرا در حقیقت این کشته شدن نیست بلکه اگر خداوند بپذیرد شهید شدن است، شهید شدن در راه اسلام، این راهی است که نه تنها من، بلکه تمام مردم شریف و مومن به انقلاب اسلامی انتخاب کرده‌اند و من هم باید این راه را انتخاب می‌کردم چون خودم را یک فرد مسلمان و رهرو سرور شهیدان حسین بن علی می‌دانستم برای من افتخاری بس شگرف است که از شمار شهدای راه اسلام باشم و از امتحان خداوندی با سرافرازی بیرون بیایم و با سربلندی به محضر امام حسین (ع) برسم و امیدوارم که شما هم در این امتحان که صبر کردن است سرافراز بیرون آیید.

و تو ای پدر مهربان که این چنین مردانگی و جوانمردی و سخاوتمندی را که از امامت حضرت علی (ع) آموختی که یگانه پسر خود را با کمال افتخار در راه خدا دادی در سر نمازت موقع رکوعت، به حال سجده‌ات، در حال قیامت و در ذکر دعایت برای پیروزی اسلام و مسلمین و رزمندگان اسلام و طول عمر و سلامتی برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی دعا کن.

و ای مادر، ای مادر مهربان همین یک‌بار بیا و بیندیش و به من به دیده‌ی یک بچه و با یک جوان منگر بلکه به عنوان یک انسان مستقل که همیشه و همه جا محتاج خداوند است بنگر. آیا فکر نمی‌کنی مرگ در راه خدا بهتر از در بستر مردن است؟ پس صبور باش و صبر پیشه کن که خداوند با صابران است.»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار