وصیت‌نامه شهید حمیدرضا رحمانی/ پروردگارا ساحل نجات که مرگ در راه خودت هست را نصیبم کن

شهید رحمانی در وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا حال که دیگر وجود خویش را ناچیز و بی‌ارزش می‌‎دانم در این ورطه گرداب مقصود زمین است مرا به ساحل نجات که مرگ در راه خودت هست، برسان.
کد خبر: ۲۶۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ - 05November 2017
وصیت‌نامه شهید حمیدرضا رحمانی/ پروردگارا ساحل نجات که مرگ در راه خودت است را نصیبم کن
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حمیدرضا رحمانی» 25 خرداد 1347 در شمیران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 21 دی 1365 طی عملیات کربلای 5  در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:
 
«حمد و سپاس خدای را که جان را آفرید و روح خودش را در کالبد انسان دمید و انسان را مرتبه‌ای اعلا بخشید که ملائک افسوس آن‌را می‌خورند حمد و سپاس خدایی را که دنیای مادی را برای امتحان و دنیای دیگر را برای زندگی کردن معین فرموده. حمد و سپاس خدایی را که محبوب محبوبان است و معشوق عاشقان، پناه بی‌پناهان، شفای درد دردمندان و یار مستمندان، امید امیدواران و نجات دهنده‌ی گمراهان.

اگر دار بقاء خواهی سرِ دار فنا بگزین
فنا شو از وجود خود که تا یابی بقای او

خدایا این بنده عاشقت را از خانه‌ات دور مکن که تا یابی بقای او خدایا این بنده عاشقت را از خانه‌ات دور مکن. حال که من از وجود خود گذشتم و عاشق درگاهت شدم حال که از گمراهی و ضلالت بیرون آمدم حال که دیگر وجود خویش را ناچیز و بی ارزش می‌‎دانم در این ورطه گرداب مقصود زمین است مرا به ساحل نجات که مرگ در راه خودت هست برسان همانطور که من عاشقت شدم و از خود گذشتم تو هم به وعده‌ات و به عهدت وفا کن شهادت را نصیب من کن معبودم براستی که نمازم، روزه‌ام و مرگم برای تو است.

ان صلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین

ان الله مع الصابرین

حمیدرضا رحمانی»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار