معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران:

نیروهای مسلح مسئولیت پاسداری از ارزش‌های اسلامی را بر عهده دارند

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه و نیروی انتظامی مسئولیت پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را بر عهده دارند.
کد خبر: ۲۶۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ - 21October 2017
نیروهای مسلح مسئولیت پاسداری از ارزش‌های اسلامی را بر عهده دارندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «جواد بخشی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، اظهار داشت: سپاه و نیروی انتظامی نهادی انقلابی و پاسدار ارزش‌های اسلامی هستند.

وی افزود: کار و فعالیت در مجموعه انتظامی بسیار طاقت فرسا بوده و اقداماتی که نیروی انتظامی در تمامی حوزه‌های مأموریتی دارد، بسیار ارزنده و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران گفت: امروز مسئولان نیروی انتظامی از روحیه بالای تعاملی برخوردارند و در سایه این تعاملات سازنده و هدفمند به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه داشته‌اند.

بخشی گفت: سپاه و نیروی انتظامی نهادی انقلابی و مسئولیت پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را برعهده دارند.

وی گفت: تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد انقلابی در سایه پیروی از منویات رهبری منجر به موفقیت های چشم‌گیری خواهد شد.

سرهنگ درویشی، فرمانده انتظامی شهرستان جویبار نیز با اشاره به گستاخی‌های سردمداران استکبار جهانی، گفت: به کوری چشم دشمنان؛ سپاه نور چشم رهبری و عزیز ملت است.

وی با اشاره به اینکه تعامل دستگاه‌های امنیتی تضمین کننده امنیت جامعه است، گفت: نیروی انتظامی بخشی مهمی از تولید امنیت جامعه را در تعامل با دستگاه‌ها و مردم جستجو می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار