مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

اربعین حسینی نماد وحدت و عزت دنیای اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اربعین حسینی و جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهدا (ع) امروز نماد وحدت و عزت دنیای اسلام است.
کد خبر: ۲۶۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 21October 2017
اربعین حسینی نماد وحدت و عزت دنیای اسلام استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در ششمین گردهمایی معاونین، مدیران و روسای ادارت تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در محمودآباد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر اظهار داشت: اربعین حسینی و جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهدا (ع) امروز نماد وحدت و عزت دنیای اسلام است و این شور توام با شعور حسینی در خیل عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی، خود بیانگر عشق و ارادت شیعیان و مسلمانان جهان به امام حسین (ع) است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اظهارات سخیف و بی‌پایه و اساس رییس جمهور سبک مغز ایالات متحده آمریکا افزود: جمهوری اسلامی امروز خار در چشم و استخوان در گلوی نظام‌های سلطه و استکبار جهانی و تمام عصبانیت آنها هم به خاطر حضور مقتدرانه و موفق ایران در حمایت از مردم منطقه و جبهه مقاومت است و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در کشورهای عراق، سوریه و لبنان تمام نقشه‌های شوم ایالات متحده و هم پیمانانش را در منطقه به بن‌بست کشانده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدایت‌های رهبر عظیم‌الشان انقلاب، نه تنها امید و اقتدار ایران اسلامی است بلکه امروز به‌عنوان یک نهاد محبوب و انقلابی در منطقه و دنیای اسلام  ایفای نقش می‌کند .

شکریان امیری خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی را باعث افتخار دانست و اظهار داشت: خدمت کردن در نهاد مقدسی چون سازمان تبلیغات اسلامی باعث مباهات است و باید در همه حالات خود را سرباز امام زمان (عج) بدانیم و قدر این نعمت بزرگ را باید دانست .

استاد حوزه علمیه مازندران ضمن اشاره به شخصیت عمر بن سعد و خواص بی‌بصیرت آن دوران، تصریح کرد: عمر سعد هم دنبال حکومت بود و هم می‌خواست وجه خود را حفظ کند و در دوراهی افتاد ولی نه به حکومت رسید و نه عاقبت‌بخیر شد.

این محقق و پژوهشگر علوم دینی در بخش دیگری از سخنان خود به بی‌بصیرتی برخی خواص در فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و تاکید کرد: در فتنه ۱۳۸۸ برخی سران و عوامل اصلی فتنه می‌گفتند که نمی‌شود به این گستردگی تخلف کرد، ولی آن مسئله را بوجود آوردند و هنوز آثار خیانت فتنه‌گران در جامعه مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به بیان مقام معظم رهبری در خصوص سیم خاردار نفس اشاره کرد و افزود: در زمان‌های حساس و مکان‌های مهم به‌موقع عمل کردن و بصیرت داشتن مهم است و این‌گونه عمل کردن را باید از شهدای راه علم و هسته‌ای و شهدای مدافع حرم مانند شهدای خان طومان و شهید محسن حججی و همه شهداء ایران اسلامی الگو گرفت .

عضو شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی مازندران در پایان، پیرامون مسئله اربعین حسینی و  ۲۸ صفر و برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی، پیاده‌روی اربعین حسینی و خدمت به زائرین این حرکت عظیم باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی این اداره کل قرار گیرد و اعزام هیئات مذهبی به مشهد مقدس برای ۲۸صفر هم بسیار حائز اهمیت است که باید در خصوص این برنامه‌ها اهتمام ویژه صورت گیرد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها