فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

کشف اختلاس ۵۰ میلیاردی در یکی از بانک‌های بابلسر

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف اختلاس ۵۰ میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر و دستگیری مسئول بانک به اتهام اختلاس خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ - 21October 2017

کشف اختلاس ۵۰ میلیاردی در یکی از بانک های بابلسربه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف اختلاس ۵۰ میلیارد ریالی در یکی از بانک های شهرستان بابلسر و دستگیری مسئول بانک به اتهام اختلاس خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تخلف مالی و وقوع اختلاس در یکی از بانک های شهرستان بابلسر، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در بررسی های فنی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، فردی به نام «م ـ الف» مسئول بانک با انجام اقدامات مجرمانه و تخلفات مالی اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۵۰ میلیارد ریالی اختلاس در این بانک از دستگیری متهم به اختلاس که مسئول بانک مربوطه بوده است، خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار میرفیضی، افزود: متهم با قرار وثیقه ۱۵۰ میلیارد ریالی صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار