تقدیر سازمان بسیج رسانه از خبرنگار جهادگر

خبرنگار زنجانی عضو بسیج رسانه، بخشی از کبد خود را به کودکی اهدا کرد.
کد خبر: ۲۶۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ - 22October 2017
تقدیر سازمان بسیج رسانه از خبرنگار جهادگر
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «فرید حائری» خبرنگار خبرگزاری تسنیم در زنجان در یک اقدام انسان دوستانه و در راستای ترویج عملی آنچه تا کنون در خصوص مهربانی و خیرخواهی قلم می‌زد، بخشی از کبد خود را به کودک دوساله اهدا کرد.

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در این خصوص گفت: روحیه‌ی ایثار و ازخودگذشتگی، میراث شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که نسل به نسل در کالبد جامعه اسلامی ایرانی دست به دست می‌شود و این بار تجلی آن در وجود یکی از اصحاب رسانه که با ازخودگذشتگی، حیات‌بخش کودکی معصوم شد، به وضوح قابل مشاهده است.

بصیری افزود: جهادگران در هر عرصه‌ای، میراث دار باکری و همت هستند، وارث آوینی که تعهد را در جوهر ریخت و ازخودگذشتگی را قلم زد و در مسیر احیای روحیه‌ی نوع‌دوستی، وجود خود را همانند رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس به مخاطره انداخت و رزمایشی زیبا با رمز از جان گذشتن اجرا کرد.

وی در ادامه افزود: جامعه‌ی کنونی ما به شدت نیازمند این چنین حرکت‌هایی است و اینجانب ضمن الگو دانستن این‌گونه جهادگری‌ها برای «فرید حائری» از خداوند مهربان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم و همچنین از دست‌اندرکاران این کار ارزشی، پزشک، کادر پزشکی، بیمارستان شیراز و سایر عوامل تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار