به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با سردار کوهکن

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تربیت بدنی با «سردار غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۶۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ - 22October 2017
نقش اداره کل ورزش و جوانان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن جوانان بسیار مهم و ارزشمند استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «حسین ثوری» مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تربیت بدنی با «سردار غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امر به ورزش اظهار داشت: برای نخستین‌بار 200 نفر از جوان ورزشکار این استان برای شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین شرکت خواهند کرد.

سردار کوهکن نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، با اشاره به جنگ نرم دشمنان و تلاش مذبوحانه غرب در کم‌رنگ جلوه دادن ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل جوان گفت: با توجه به ارتباط نزدیک مدیران اداره کل ورزش و جوانان با نسل جوان و ورزشکار، این اداره می‌تواند در زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها