مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

معنویت رزمندگان، رمز پیروزی در مقابل دشمنان بود/ مردم ایران ثابت کردند که سپاه را دوست دارند

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: امروز جنگ، جنگ فرهنگی است و ما باید معنویت و ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس را به جامعه بالأخص نسل جوان انتقال دهیم، تا جوان ما بداند که معنویت رزمندگان، رمز پیروزی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح بود.
کد خبر: ۲۶۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ - 22October 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، صبح امروز (یک‌شنبه) در دیدار با مسئول و کارکنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل (ع) این استان، اظهار داشت: مأموریت خطیر پاسداران عزیز، حفظ جمهوری اسلامی ایران است و این مأموریت یک استثناء است.

سرهنگ ناصرپور افزود: در قضایای اخیر و سخنان نسنجیده «ترامپ»، مردم ایران ثابت کردند که سپاه را دوست دارند و این نشان از عملکرد مثبت سپاه و مردمی بودن آن است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به اینکه مسئله دفاع مقدس، مسئله‌ای جناحی نیست، افزود: دفاع مقدس متعلق به هیچ جناحی نیست و مربوط به ملت ایران است و اگر کسی بخواهد دفاع مقدس را به خود منتسب کند، خیانت کرده است.

معنویت رزمندگان، رمز پیروزی در مقابل دشمنان بود/ مردم ایران ثابت کردند که سپاه را دوست دارند 

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ فرهنگی است و ما باید معنویت و ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس را به جامعه بالأخص نسل جوان انتقال دهیم، تا جوان ما بداند که معنویت رزمندگان، رمز پیروزی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح بود.

سرهنگ ناصرپور ادامه داد: امروز وحدت بین یگان‌های نیروهای مسلح استان در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیار مؤثر است و باعث می‌شود تا کارهای برزمین مانده دفاع مقدس لرستان زنده و پویا شود.

مدیرکل حفظ آثار لرستان با بیان اینکه حق 6300 شهید استان لرستان ادا نشده است، تصریح کرد: چرا تاکنون نتوانسته‌ایم حق این استان که به‌عنوان خاکریز دوم جنگ از آن یاد می‌شود و 6300 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده است، به‌خوبی ادا کنیم و ارزش‌های تولید شده توسط شهدای عزیز را آنچ‌نان که شایسته است، نشان بدهیم.

معنویت رزمندگان، رمز پیروزی در مقابل دشمنان بود/ مردم ایران ثابت کردند که سپاه را دوست دارند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار