تجلیل از برگزارکنندگان نمایشگاه تخصصی «نقش‌آفرینی زنان ایلامی در دفاع مقدس»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام از عوامل برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی «نقش‌آفرینی زنان ایلامی در دوران دفاع مقدس» تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۶۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ - 23October 2017

تجلیل از برگزارکنندگان نمایشگاه تخصصی زنان ایلامی در دفاع مقدس// کل متن بازنویسی شود. نام شرفبیانی هم ذکر شود/به گزارش دفاع پرس از ایلام، پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام از عوامل اجرایی نمایشگاه تخصصی «نقش‌آفرینی زنان ایلامی در دوران دفاع مقدس» تقدیر شد.

در این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با بیان اینکه تاثیرپذیری و متحول کردن حتی تعدادی معدود از طریق این نمایشگاه با اجر الهی همراه است، اظهار داشت: در اردوهای راهیان نور بازدید از مناطق عملیاتی و معنویت فضای جبهه سبب تحول افراد می‌شود.

شرفبیانی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اولین سال برگزاری این نمایشگاه، به لطف خدا استقبال خوبی  از این نمایشگاه صورت گرفت و امید است که بتوان فعالیت‌های تاثیر گذارتری در این مجموعه انجام داد.

وی با بیان اینکه حوزه دفاع مقدس یکی از ارزشی‌‌ترین مباحث فرهنگی جامعه است، گفت: با توجه به این نکته، باید از ایده‌ها و طرح‌های نو برای شناخت این مسله فرهنگی در بین نسل جوان باشیم.

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها