رییس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه استان لرستان:

ایران اسلامی لنگرگاه امنیت در منطقه است/ امروز شاهد حمایت مردم از رزمندگان مدافع حرم هستیم

سرهنگ «مراد امامی» با بیان اینکه ایران اسلامی لنگرگاه امنیت در منطقه است، گفت: ریشه این قدرت، بذری بود که شهدا با جانفشانی در 8 سال دفاع مقدس کاشتند و امروز شاهد ثمر آن هستیم.
کد خبر: ۲۶۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ - 22October 2017
ماموریت بنیاد حفظ آثار بسیار گرانبهاست

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «مراد امامی» رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، صبح امروز (یک‌شنبه) در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، اظهارداشت: مأموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بسیار گرانبها است و این مأموریت می‌تواند فرهنگ را به خوبی تغذیه کند.

وی افزود: امروز اگر ما در جایگاهی قرار گرفتیم، مدیون شهدایی هستیم که از عزیزترین سرمایه خود که جانشان بود گذشتند و این مأموریت ما را سنگین‌تر می‌کند.

سرهنگ امامی، ایران اسلامی را لنگرگاه امنیت در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: ریشه این قدرت، بذری بود که شهدا با جانفشانی در 8 سال دفاع مقدس کاشتند و امروز شاهد ثمر آن هستیم.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد: آحاد مردم در دوران دفاع مقدس، در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان کوتاهی نکردند و امروز هم در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) این حمایت را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار