فرمانده سپاه شهرستان اردبیل:

اردوهای راهیان نور با محوریت «بصیرت‌افزایی» برگزار شود

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: از مسئولان فرهنگی و آموزشی انتظار داریم که اردوهای راهیان نور را با محوریت بصیرت‌افزایی برای دانش‌آموزان برگزار کنند.
کد خبر: ۲۶۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ - 22October 2017
محوریت برگزاری اردوهای راهیان نور «بصیرت‌افزایی» قرار گیردبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار «حسن دهقانی‌نیا» بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان استانی در اردبیل اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور برای نسل امروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به همین دلیل انتظار داریم مسئولان فرهنگی و آموزشی اردوهای راهیان نور را با محوریت بصیرت‌افزایی برگزار کنند.

وی افزود: تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور خروجی‌های مناسبی بر قلب و روح دانش‌آموزان می‌گذارد به طوری که دانش‌آموزان از نزدیک در جریان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام قرار می‌گیرند و موضوع را بهتر درک می‌کنند که برای افزایش این درک و بصیرت باید مشارکت همه‌جانبه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: یکی از ابزارهای مهم دستیابی به ارزش‌ها و باورهای دینی مقدس در منطقه برگزاری اردوهای راهیان نور است که خوشبختانه در سطح کشور با استقبال خوبی روبه‌رو است و شرایط مناسبی دارد که نیاز است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

دهقانی‌نیا بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مغتنمی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ویژه مرتبط با تحقق اهداف دفاع مقدس است که به همین دلیل باید از این فرصت برای دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: اعزام بیش از 13 هزار دانش‌آموز اردبیلی به اردوی راهیان نور در دستور کار قرار داده دارد که هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم در این زمینه در دستور کار قرار داده شده است و امیدواریم با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بتوانیم این اهداف را محقق کرده و این اردوها را به بهترین نحو برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها