ایرج راد:

وظیفه هنرمندان آگاهی دادن به جامعه است

یک هنرمند تئاتر با بیان اینکه هنرمندان وظایف زیادی برعهده دارند، اظهار داشت: وظیفه هنرمندان آگاهی دادن به جامعه نسبت مشکلات است.
کد خبر: ۲۶۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ - 22October 2017
وظیفه هنرمندان آگاهی دادن به جامعه استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «ایرج راد» هنرمند تئاتر در همایش امدادگران عاشورایی که شامگاه امروز (یکشنبه، ۳۰ مهر) در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، با بیان اینکه هنرمندان در جامعه مسئولیت های زیادی را پذیرفته اند، اظهار داشت: نشان دادن نیازها، دردها و مشکلات و بررسی این مشکلات، مسئولیت هنرمندان است.

وی گفت: ما و اکثر مردم به قدری گرفتار مسائل روزمرگی هستیم که شکرگزار سلامتی‌مان نیستیم. هنرمند باید مشکلات مردم را بیان کند و آگاهی دهد که در اطراف ما اشخاص نیازمندی وجود دارند.

راد تصریح کرد: امر خیر در نهاد همه انسان ها وجود دارد که باید این استعداد را هدایت کنیم. اگر در کشورمان اعلام شود روزانه کمکی به بیماران نیازمند انجام شود، مطمئنم که انجام می شود اما به قدری درگیر مشکلات می شویم که نیازهای جامعه را فراموش می کنیم.

این هنرمند تئاتر بیان کرد: شادی کمک کردن به مردم و امر خیر در مرحله اول متوجه شخص خیر می شود. وقتی احساس می کنیم یک کار انسانی انجام می دهیم با خیال راحت زندگی می کنیم.

راد گفت: جامعه ای که خیرین در آن فراوان هستند، بسیار ارزشمند است. مردم ما در برخی موارد اطلاع لازم را ندارند و باید به آن ها اطلاع بدهیم تا در کارهای خیر وارد شوند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار