محمد هادی ایازی:

نیازمند اصلاح سبک زندگی مردم هستیم

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت گفت: هر چقدر در جهت فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت جامعه تلاش کنیم به همان میزان می‌توان رفتارها و سبک زندگی مردم را اصلاح کرد.
کد خبر: ۲۶۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ - 22October 2017
نیازمند اصلاح سبک زندگی مردم هستیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت وزات بهداشت شامگاه امروز در همایش «خیرخواهی هنر» که در خانه هنرمندان برگزار شد، با اشاره به نقش هنرمندان اصلاح سبک زندگی مردم اظهار داشت: موضوع سلامت از جمله دغدغه های جوامع مختلف است؛ در این حوزه هرچقدر تلاش در جهت فرهنگ سازی کنیم به همان میزان می توان رفتارها و سبک زندگی مردم را اصلاح کرد تا بلکه زندگی مردم بهتر شود.

وی افزود: نقش هنرمندان نقشی تاثیر گذار در جامعه دارند به عنوان مثال با پخش سریالی به نام «پریا» که در رابطه با بیماری ایدز بود به نحوی در جامعه مخاطب پیدا کرد که در پایان سریال 800 درصد افزایش مراجعه به مراکز مشاوره ایدز و 400 درصد مراجعه به مراکز آزمایش ایدز داشتیم.

ایاذی ادامه داد: جامعه ما جامعه خیر خواهی است به همین جهت چنانچه بین جامعه هنری و نیاز های جامعه پیوند برقرار سازیم، می تواند تاثیر گذاری زیادی در جامعه داشته باشد البته باید گفت که این ارتباط در حوزه سلامت برقرار شده است.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار