حجت الاسلام محمدحسنی:

ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «وحدت» یک موضوع قرآنی است، گفت: ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشند.
کد خبر: ۲۶۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ - 23October 2017
ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش «ارتش و سپاه با محوریت وحدت، همدلی و همبستگی» که در ستاد فرماندهی نزاجا در حال برگزاری است، اظهار داشت: موضوع همایش امروز «وحدت» است و وحدت یک موضوع قرآنی است.

وی با اشاره به ضرورت اجتناب ناپذیر وحدت میان نیروهای مسلح گفت: نخست اینکه وحدت حکم خداوند است. خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند: «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا
 
حجت الاسلام محمدحسنی بیان داشت: دوم اینکه وحدت خواست و فرمان امام راحل است که فرمودند ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشند و با تمام قوای خود علیه مخالفان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند. لذا تاکید می‌کنیم که ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشند که اینگونه است.
 
وی خاطرنشان کرد: سوم اینکه «وحدت» فرمان فرمانده معظم کل قوا است که همواره بر وحدت نیروهای مسلح تاکید می‌کنند، تا جایی که در احکام صادره اخیر ایشان برای فرمانده کل ارتش و بنده بر افزایش صمیمیت تاکید فرموده‌اند و این از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما باید عدم فاصله بین خود را  رونمایی کنیم تا دوست و دشمن بدانند که آرمان و هدف ما یکی است. ارتش و سپاه یک مشت واحد هستند و قطعاً دشمن از این مشت محکم جان سالم به در نخواهد برد.
 
وی با بیان اینکه ریا در اظهار وحدت عین اخلاص است، افزود: باید وحدت میان ارتش و سپاه آشکار و نمایان باشد و این اظهار وحدت عین اخلاص و حقیقت است.  دشمن آنقدر که از وحدت ما می‌ترسد، از قدرتمان نمی‌ترسد لذا باید وحدتمان را به رخ دشمن بکشیم و ترس را با وحدت خود بر دل دشمن بیاندازیم.
 
حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه براساس آموزه‌های دینی باید وحدت خود را افزایش دهیم، گفت: نیروی مسلحی که به وحدت حقیقی نرسد، قطعاً به قدرت ه‍م نخواهد رسید.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار