دبیر موفق یادواره شهدای استان مرکزی:

هزینه خرید طلایم را صرف برگزاری یادواره شهدا کردم/ برکت زندگی‌ام را مدیون شهدا هستم

دبیر موفق یادواره شهدای استان مرکزی گفت: برای برگزاری یکی از یادواره‌های شهدا هزینه‌ای را که برای خرید طلا کنار گذاشته بودم، صرف برگزاری یادواره کردم که چندین برابر خیر و برکاتش به زندگی‌ام بازگشت.
کد خبر: ۲۶۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹ - 24October 2017
هزینه ای که برای خرید طلا کنار گذاشتم صرف برگزاری یادواره شهدا کردم/برکت زندگی ام را مدیون شهدا هستم«فهیمه حسینی» یکی از دبیران موفق برگزاری یادواره‌های شهدای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به خلاقیت و نوآوری به عنوان یکی از راه‌های دستیابی به موفقیت در برگزاری یادواره شهدا، اظهار داشت: نسل امروز دفاع مقدس را ندیده و وقایع آن دوران برایش ملموس نیست؛ لذا باید اقدامات و فعالیت‌هایی را در برگزاری یادواره‌های مربوط به شهدا لحاظ کنیم، تا آن حس برای نوجوان جامعه القا شود و بتواند با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط برقرار کند.

وی افزود: من به عنوان دبیر برگزاری یادواره شهدا سعی کردم به دنبال راه‌هایی باشم که بتوانم با خلاقیت ایجاد شده طیف گسترده‌تری از جوانان را به سمت شهدا تشویق کنم.

دبیر موفق یادواره شهدای استان مرکزی تصریح کرد: یکی از کارهایی که در برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان خمین انجام دادم این بود که به جای پذیرایی با آب میوه و کیک از تغذیه مربوط به رزمندگان و بسته‌های «نخودچی و کشمش» استفاده کردیم که استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان شد؛ چرا که همراه با فضای‌سازی مربوط به جبهه توانستیم میزان اثرگذاری در افراد را افزایش دهیم.

حسینی با اشاره به دیگر خلاقیت‌های ایجاد شده در برگزاری یادواره شهدا گفت: در دومین یادواره‌ای که در شهرستان خمین انجام شد جاسوئیچی‌هایی را به شکل پلاک طراحی کردیم که روی آن مزین به جمله‌ای تاثیرگذار از حضرت آقا که فرموده‌اند «خیابان‌ها را به نام شهید نامگذاری کردیم که بدانیم از خون کدام شهید به آرامش رسیدیم» بود.

وی ادامه داد: در سومین یادواره‌ای که برگزار شد نیز در برگه‌های مربوط به بنر اطلاع‌رسانی قرعه کشی مشهد را قرار دادیم که به واسطه این موضوع توانستیم هزار نفر را در محل مصلای خمین گردهم بیاوریم و در پایان نیز 12 نفر به قید قرعه برنده سفر به مشهد مقدس شدند.

دبیر موفق یادواره شهدای استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نوآوری‌هایی که در برگزاری یادواره انجام دادیم این بود که تصویر یکی از شهدای مدافع حرم به نام شهید عربی را به صورت پرس شده چاپ کردیم و در قسمت پشت آن نیز اذکار حاج آقا نخودکی به همراه بخشی از وصیتنامه شهید ذکر شد.

حسینی با اشاره به تداوم برگزاری همایش‌های این‌چنینی در سطح استان مرکزی گفت: بی‌شک برگزاری همایش‌های این‌چنینی و تجمیع دبیران و عوامل موفق در برگزاری یادواره‌های شهدا گردهم، می‌تواند بستری به منظور تبادل تجربیات و ارتقاء سطح عملکرد در برگزاری یادواره‌های بعدی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: آنچه که مشخص است کار کردن در مسیر شهدا در وهله نخست می‌تواند انسان را به سمت و سوی کمال و آشنایی هرچه بیشتر به معنویات سوق دهد.

دبیر موفق یادواره شهدای استان مرکزی خاطرنشان کرد: من اعتقاد قلبی دارم که هر قدمی که برای شهدا برداریم برکتش چندین برابر به زندگی‌امان باز می‌گردد چرا که در یکی از یادواره‌های شهدا هزینه‌ای که برای خرید طلا کنار گذاشته بودم صرف مخارج یادواره کردم که چندین برابر خیر و برکاتش به زندگی‌ام بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار