اصلانی خبر داد؛

3 آبان؛ برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی در 500 نقطه از کشور

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: همایش سه ساله‌های حسینی با حضور کودکان و نونهالان در 500 نقطه از کشور در روز 5 صفر (چهارشنبه 3 آبان) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ - 23October 2017
برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی در 500 شهر کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «مینو اصلانی» رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در نشست خبری با موضوع برگزاری «همایش سه‌ ساله‌های حسینی» با اشاره به اینکه عاشورا جلوه تمام‌نمای انسانیت و‌ حرکت عظیم الهی است که می‌توان سال‌های سال در این خصوص به جهانیان مطالبی ارائه داد، اظهار داشت: در جریان عاشورا دختر سه ساله امام حسین (ع) ‌آموزه‌های دینی و اسلامی بسیاری برای ما به ارمغان آورد و آن آموزه‌ها برای ما درس تربیتی است.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در قیام عاشورا اسلام را مستحکم کرد و باید بتوانیم ارتباط حضرت رقیه (ع) و امام حسین (ع) را به خانواده‌ها یاد بدهیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: امروز استکبار جهانی در یمن، میانمار و کشور‌های دیگر گوشه‌ای از حوادثی که در عاشورا رخ داد را به نمایش می‌گذارد که یکی از اهداف برگزاری همایش «سه‌ساله‌های حسینی» هشدار به سازمان‌های بین المللی در خصوص کودکان مظلوم این کشورهاست.

اصلانی با بیان اینکه امسال همایش سه ساله‌های حسینی برای هفتمین سال برگزار می‌شود و دبیرخانه آن نیز تشکیل شده است، اظهار داشت: امسال این همایش در تهران و 500 نقطه از شهرهای کشور در روز 5 صفر (چهارشنبه 3 آبان) از ساعت 9 صبح با حضور نونهالان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این‌ همایش در تهران در حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: در حاشیه این همایش نمایشگاه‌هایی برپا خواهد شد که به کودکان خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.

اصلانی در ادامه با اشاره به اینکه در این‌ همایش سعی می‌شود جریان عاشورا و اتفاقاتی که امروز در بعضی از کشور‌ها در حال رخ دادن است، بیان شود، افزود: این کار کودکان ما را با فرهنگ عاشورا بیشتر آشنا خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: از سال آینده این همایش به صورت جهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار