سردار زاهدیان خبر داد؛

65 درصد از مواد مخدر ورودی به کشور از طریق مرزهای پاکستان است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه براساس آمارها به‌طور میانگین 60 الی 65 درصد از مواد مخدر ورودی به کشور از طریق مرزهای پاکستان است، گفت: مصمم هستیم با تقویت همکاری‌های بین پلیس ایران و پاکستان، موانعی در مرزها در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور ایجاد کنیم.
کد خبر: ۲۶۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 23October 2017
به طور میانگین 65 درصد از مواد مخدر ورودی به کشور از طریق مرزهای پاکستان است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد‌مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با ژنرال «مسرت نواز ملک» رئیس نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار «محمد مسعود زاهدیان» در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط دو جانبه پلیس ایران و پاکستان سابقه دیرینه‌ای دارد و در برهه‌های مختلف زمانی، همکاری‌های دو جانبه در راستای مبارزه با مواد مخدر ، قاچاقچیان و ... بین این دو کشور وجود داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: این نشست و دیدار نیز به منظور ارتقاء و تداوم همکاری‌های دو کشور صورت گرفت و امید است با هم‌افزایی بیشتر شاهد همکاری‌های مطلوب‌تر در راستای تأمین امنیت و جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر باشیم.

وی ادامه داد: براساس آمارهای بین‌المللی حدود 60 الی 65 درصد از مواد مخدر ورودی به کشور، از طریق مرزهای پاکستان است و مصمم هستیم با تقویت تعاملات و بکارگیری تجهیزات در این مرزها موانع مختلف ایجاد کنیم.

این مقام عالی انتظامی به فعالیت مشترک پاکستان و ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در مرکز تبادل و همکاری مشترک اطلاعاتی بین ایران، افغانستان و پاکستان، تعاملات خوبی صورت می‌گیرد و این تبادل اطلاعات در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

سردار زاهدیان در پایان گفت: پرونده‌هایی نیز هم اکنون به صورت همکاری مشترک در دستور کار پلیس دو کشور است.

 انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها