عصر امروز صورت گرفت؛

رونمایی از سه کتاب و یک لوح فشرده چند رسانه‌ای ویژه سبک زندگی عفیفانه

سه کتاب و یک لوح فشرده چند رسانه‌ای ویژه سبک زندگی عفیفانه عصر امروز در دفتر جبهه فرهنگی حجاب و عفاف رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ - 23October 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نخستین لوح فشرده چند رسانه‌ای، ویژه سبک زندگی عفیفانه با عنوان «شکوفه‌های گیلاس» و سه کتاب «پاسداری از عفت عمومی جزء جدا نشدنی حکومت اسلامی» به قلم سمانه پرویان، «غیرت حسینی و عفت زینبی» به قلم حاج شیخ محمدحسن وکیلی و «شبکه مسائل حجاب و عفاف» به قلم حجت الاسلام ایمان کاظمی‌مقدم عصر امروز در دفتر جبهه فرهنگی حجاب و عفاف رونمایی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمحسن دعائی دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف در این برنامه به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: سه کتابی که امروز رونمایی شد با همکاری جبهه فرهنگی حجاب و عفاف و موسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور از سوی انتشارات موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی منتشر شد.

وی با بیان اینکه نظر به اهمیت استفاده از ابزارهای نوین فرهنگی در ترویج گفتمان اصیل حجاب کتاب و لوح‌فشردهای با همین مضمون منتشر کردیم، گفت: مطالعه کتاب‌های منتشر شده به ویژه کتاب «پاسداری از عفت عمومی» را به تمامی مدیران و مسئولین کشوری توصیه می‌کنم؛ زیرا این کتاب بسیار راهبردی است.

حجت الاسلام والمسلمین دعائی با اشاره به نرم افزار «شکوفه‌های گیلاس» گفت: نسخه اندروید این نرم افزار آماده است و علاقمندان بزودی می‌تواند در کافه بازار آن را تهیه کنند. عرضه این محصول در موسسه نرم افزاری کوثر صورت می‌گیرد. این نرم افزار به درخواست جبهه فرهنگی حجاب و عفاف از سوی موسسه «آسمانه» تهیه شد.

دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: نرم افزار «شکوفه‌های گیلاس» ویژه مبلغان و فعالان عرصه حجاب و عفاف در قالب پاسخ به شبهات امروز نوجوانان و جوانان تولید و عرضه شده است.

وی عنوان کرد: انسان یک موجود اجتماعی و باید تداوم حیات خود را در اجتماع داشته باشد. تردیدی نیست ساختار وجودی انسان به گونه‌ای خلق شده که در اجتماع زاده و بالنده شده و به کمال می‌رسد. انسان سالم در یک جامعه سالم رشد می‌یابد. جامعه‌ای که در آن سه شاخصه عفاف، حیا و غیرت وجود داشته باشد، سالم خواهد بود. بنابراین فعالیت‌هایمان را در جهت رسیدن به چنین جامعه‌ای و سوق دادن نوجوانان و جوانان به چنین محیط‌های سالمی ادامه می‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین دعائی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های این سازمان مردمی است. فعالیت‌های ما آتش به اختیار است اما از آنجایی که دولت را دولت جمهوری اسلامی می‌دانیم انتظار داریم تا ما را حمایت‌ و پشتیبانی کنند.

رونمایی از سه کتاب و یک لوح فشرده چند رسانه‌ای ویژه سبک زندگی عفیفانه
 
رونمایی از سه کتاب و یک لوح فشرده چند رسانه‌ای ویژه سبک زندگی عفیفانه

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار