همایش مسئولین هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور برگزار شد

همایش مسئولین هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور فرماندهان نظامی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳ - 23October 2017

همایش مسئولین هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور برگزار شد به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش مسئولین هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، سردار «ولی‌الله همت» رییس هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در تهران برگزار شد.

در این مراسم، سردار «ولی‌الله همت» مسئول هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور و برادر سردار شهید حاج «ابراهیم همت» طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به حضار، به بیان خاطراتی از سال‌های حماسه و ایثار پرداختند.

برادر شهید همت ضمن تأکید بر اهمیت توجه به رزمندگان جبهه غرب کشور خصوصا رزمندگان پیشمرگه کردستان، اظهارداشت: این رزمندگان نباید فراموش شوند و تجلیل از خانواده‌های شهدای آن‌ها  نیز باید مورد اهمیت قرار بگیرد.

سردار همت، هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور را به دنبال ایجاد امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: اگر رزمندگان منطقه کردستان مورد توجه قرار بگیرند، همان نیروها می‌توانند بحران‌ها و مشکلات منطقه خود را حل کنند و نیازی به اعزام نیرو از سراسر کشور نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه استان‌ها باید برنامه‌های خود را نسبت به مورد توجه قرار دادن رزمندگان غرب کشور پیش بگیرند و نسبت به این مسئله احساس مسئولیت کنند.

برادر سردار شهید حاج «ابراهیم همت» با تأکید بر لزوم انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به فرزندان رزمندگان پیشمرگه کردستان افزود: برای ما خیلی سخت است که آن‌ها با گروه‌های منحرف ارتباط بگیرند که ما باید با جذب این افراد، از وقوع این انحراف جلوگیری کنیم.

در ادامه این مراسم، جمعی از مدیران هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور به بیان گزارش عملکرد خود پرداختند.

همچنین در پایان این مراسم، سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» به تبیین اهداف استکبار جهانی در منطقه پرداخت.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها