سرلشکر «مصطفی ایزدی»:

اساس غائله کردستان عراق مقابله با جمهوری اسلامی ایران است

سرلشکر مصطفی ایزدی گفت: غائله کردستان عراق یک نقطه عطفی در مسئله طرح «خاورمیانه بزرگ» و اساس آن مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۶۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ - 24October 2017
اساس غائله کردستان عراق مقابله با جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده دوران دفاع مقدس و رییس هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام سراسر کشور، در همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور طی سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قیام زمان نمی‌شناسد، قیام برای «حبیب بن مظاهر» هست برای حضرت علی اصغر (ع) هم وجود دارد و این قیام، هم جهاد اکبر، هم جهاد اصغر و هم جهاد کبیر است.

وی با بیان اینکه ما باید در مسیر قیام خود حرکتی مستدام داشته باشیم، افزود: این حرکت برای خداست و در آن هیچ چیزی جز خدا نباید باشد، زیرا برای خدا بودن بسیار عظمت دارد.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه ما باید طبق مبانی شهدا عمل کنیم، خاطرنشان کرد: همه شهدا افتخارشان اطاعت از امام خمینی (ره) است و امروز هم امثال حججی‌ها آنچه که برای‌شان اهمیت دارد، قیام در راه خداست.

وی ادامه داد: این قیام، حتما به گونه‌ای نیست که شرایطی خاص برای آن به‌وجود بیاید، در حالی که می‌بینیم مقام معظم رهبری واژه «آتش به اختیار» را در زمینه فرهنگی به‌کار بردند و فرمودند که در جبهه فرهنگی همه موظف هستید که فعالیت کنید.

رییس هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام سراسر کشور، با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که فرموده‌اند: «الفکر ینیر اللب» تصریح کرد: فکر، انسان را محیا می‌کند که اهل ذکر باشد و اهل ذکر کسانی هستند که مسیر تعالی را طی کردند و کسی که اهل ذکر است، حکمت به او ارزانی می‌شود که در رأس حکمت، معرفت امام است.

وی افزود: ما در یک چنین مسیری باید خودمان را قرار دهیم و این مسیر، مسیری است که تباین اساسی با نظام استکباری دارد.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه تفکر «لیبرالیسم» حاصل تفکر «اومانیسم» است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که اگر می‌خواهید یک تمدن رو به افول را ببینید، فرهنگ غربی را مشاهده کنید.

وی با اشاره به تفکرات «مارکسیسم» و «فاشیسم» افزود: یک طرف نور توحید و نوری است که انسان را در مسیر امامت و ولایت قرار می‌دهد و در مقابل مسیری است که به جهان اسلام ظلم کرده است و این ظلم بسیار ظلم عظیمی است.

رییس هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام سراسر کشور تصریح کرد: همان‌‌طور که امام خمینی (ره) فرموده‌اند، این انقلاب مقدمه حرکت‌های عظیم در منطقه است و این انقلاب می‌خواهد بشریت را از ظلمات خارج کند، اما در مقابل آن یک حرکت پیچیده‌ای قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که حرکت امپریالیسم آمریکا، انگلستان و رژیم‌صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف خود را نشان داده است، افزود: اول انقلاب سعی کردند لیبرال‌ها را وارد کنند، بعد کودتا ایجاد کردند و سپس غائله کردستان را به وجود آوردند، همچنین ظلمی که امپریالیسم جهانی در رأس آن آمریکای جنایت‌کار در هشت‌سال دفاع مقدس انجام داد، کاملا مشخص است.

سرلشکر ایزدی خاطرنشان کرد: به لطف خدا، انقلاب اسلامی پیش رفته و ابعاد مختلف خود را نشان داده است که یک نظامی است که حرفی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند که اصل انقلاب برای دشمن مسئله است نه موضوعاتی مانند مسئله هسته‌ای، و بر اساس مدارکی که وجود دارد، استکبار جهانی براساس یک خط مشی مشخص علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده‌ است و برنامه‌هایش واقعا پیچیده شده و ابزارهای مختلفی را در این جهت به‌کار گرفته‌ است که هوشیاری ما را می‌طلبد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌گوید که امروز دشمن در برابر توان دریایی ما، به دنبال قدرت بازدارنده است.

وی خاطرنشان کرد: یک زمانی در کردستان و جبهه‌های دفاع مقدس با دشمن درگیر بودیم، اما امروز پیشروی کردیم و در منطقه شام و کنار دریای مدیترانه حضور داریم. امروز برادران حزب‌الله لبنان افتخار می‌کنند که با پشتیبانی ایران اقدام کرده و در جنگ 33 روزه مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اتاق فکر دشمن گفت: دشمن در 40 اتاق فکر به صورت رسمی فعالیت می‌کند و در حدود 100 اتاق فکر و اندیشکده نیز به‌صورت غیر رسمی علیه ایران و جهان اسلام فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با ایجاد جنگ مذهبی در منطقه، یک فاجعه‌ بزرگی را برای جهان اسلام ایجاد کرده‌ است، افزود: به جای اینکه دشمن تلفات دهد، دارد از خود مسلمانان تلفات می‌گیرد و تمام شهرهای صنعتی ما را از بین برده‌ است. «رقه» سوریه را بمباران کردند و حداقل 1200 نفر را به خاک و خون کشیدند تا آن را در اختیار کسانی قرار دهند که در جهت طرح خاورمیانه جدید حرکت می‌کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: غائله کردستان عراق، یک نقطه عطفی در مسئله طرح «خاورمیانه بزرگ» و اساس آن مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مصیبت‌های زیادی را بر جهان اسلام تحمیل کرده است، تصریح کرد: منطقه شمال عراق، میزی است که «موساد» یک طرف آن نشسته و توطئه‌ها را طراحی می‌کند و بسیاری از سران غربی نیز آن را مدیریت می‌کنند. همین انگلیسی‌ها هستند که داعش را در افغانستان ایجاد کرده‌اند که مساجد را بمب‌گذاری می‌کنند.

سرلشکر ایزدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز هم جهاد ادامه دارد و حیف است که این فرصت‌ها را از دست بدهیم، ان‌شاءالله کاری کنیم که اگر به پشت سر خود نگاه کردیم، بگوییم که ما آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار