دل‌نوشته خواهر شهید میردوستی؛

می‌دانم که هر لحظه کنارم هستی

خواهر شهید میردوستی نوشت: برادر کوچولوم ای کاش زمان به عقب برمی‌گشت و در آغوشت می‌گرفتم. با این حال می‌دانم که هر لحظه کنارم هستی.
کد خبر: ۲۶۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ - 11November 2017

می‌دانم که هر لحظه کنارم هستیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، طی چند سال گذشته تا به امروز هزاران جوان و یادگار دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از حرمین آل الله عازم سوریه شده‌اند. با نگاه به لیست نام شهدای مدافع حرم درمی‌یابیم که شمار زیادی از این افراد، جوان هستند. یکی از این جوانان دهه 70 شهید سید محمدحسین میردوستی است. وی قبل از این‌که عازم سوریه شود، برای مبارزه با گروهک‌های تروریستی در زاهدان، به شمال غرب کشور رفت. در این عملیات‌ها دستش آسیب دید و گچ گرفت اما به جهت اینکه مشکلی برای اعزامش به سوریه پیش نیاید، گچ دستش را باز کرد. سید محمدحسین میردوستی در سال 94 در نخستین اعزامش به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید بزرگوار در قطعه 50 گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

«سمانه سادات میردوستی» خواهر شهید مدافع حرم «سیدمحمدحسین میردوستی» دل‌نوشته‌ای را در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داد که در ادامه می‌خوانید:

«سلام برادر عزیزم. دلم برات خیلی تنگ شده است. وقتی زمان را نگاه می‌کنم، تو را همین دیروز در کنارم داشتم اما حالا دو سالی هست که ندارمت. دیگر بوی عطرت و صدای خنده‌هایت در خانه نیست که دلم را شاد کند. غمی بزرگ وجودم را فرا گرفته است. برادر کوچولوم ای کاش زمان به عقب برمی‌گشت و در آغوشت می‌گرفتمت. با این حال می‌دانم که هر لحظه کنارم هستی.»

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار