سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امیر «نجفدری» از فرماندهان شجاع و ولایی ناجا بود

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص امیر سرتیپ «منوچهر نجفدری» گفت: ایشان فرماندهی شجاع و ولایی بود.
کد خبر: ۲۶۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ - 24October 2017
سردار سرتیپ «حسین اشتری»‌ فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر امیر نجفدری در ستاد ناجا، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت:‌ امیر سرتیپ نجفدری از نیروهای با سابقه نیروی انتظامی بود که در ژاندارمری نیز مسئولیت داشت و هفت سال در سمت فرماندهی ژاندارمری سیستان و بلوچستان خدمت کرد.
 
وی افزود:‌ سرتیپ نجفدری در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب حضور داشت و یکی از فرماندهان شجاع و ولایی بود که با آمادگی کامل در ماموریت‌ها و عملیات‌ها حضور پیدا می‌کرد.
 
 امیر سرتیپ«نجفدری» از فرماندهان شجاع و ولایی بود
 
نوروزی: امیر نجفدری زندگیش را وقف خدمت به مردم کرد
 
سردار «بهرام نوروزی» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت:‌ امیر سرتیپ «نجفدری»‌ الگوی اطاعت‌پذیری از فرماندهان بود و همه وجود و زندگانی خود را برای خدمت به مردم و امنیت سیستان و بلوچستان صرف کرده بود.
 
وی ادامه داد: ایشان با قدرت با جرایم و تخلفات برخورد می‌کرد و اگر اتفاقی برای نیروی تحت امرش رخ می‌داد تا آخرین لحظه در کنارش بود.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:‌ امیر نجفدری در ماموریت‌ها دوش به دوش نیروهای تحت امر خود حضور داشت و به دنبال خدمت به کشور و مردم بود.

امیر سرتیپ«نجفدری» از فرماندهان شجاع و ولایی بود 
 
سرهنگ کامرانی نیز با بیان اینکه حدود 4 سال در سیستان و بلوچستان نیروی تحت امر نجفدری بودم، افزود: سرتیپ نجفدری فردی جسور و متدین بود و خدمات مفیدی برای کشور انجام داد. تنها خواسته ایشان نیز تربیت نیروهای متدین و شجاع بود.
 
همچنین «اسکندری» همرزم امیر نجفدری گفت: ایشان فردی صادق بود و تمام تلاش خود را در ماموریت‌ها انجام می‌داد تا آن ماموریت با موفقیت انجام شود. نجفدری افسری نمونه و باتجربه بود و همیشه در ماموریت‌ها قوت قلبی برای نیروهای تحت امرش بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها