دکتر جلالی خبر داد؛

ویزیت 700 بیمار توسط پزشکان دانشگاه بقیه الله (عج) در «هیرمند»

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: پزشکان حاضر در اردوی جهادی «هیرمند» طی دو روز 700 بیمار را ویزیت کردند که پیش بینی می‌شود تا پایان برگزاری این اردو، دو تا سه برابر این افراد ویزیت شوند.
کد خبر: ۲۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 24October 2017
دکتر «علیرضا جلالی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره حضور کاروان جهادی پزشکان وابسته به این دانشگاه در شهرستان «هیرمند» سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در راستای طرح‌های محرومیت زدایی و اردوهای جهادی، کاروانی متشکل از پزشکان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، در قالب تیم کاملی از متخصصان و پزشکان دانشگاه و مراکز درمانی تابعه با حضور در بیمارستان شهدای «هیرمند» این شهرستان، به ارائه خدمات پزشکی و درمانی می‌پردازند.

وی افزود: در این تیم متخصصان جراحی، بیهوشی، اطفال، داخلی، زنان، چشم پزشکی و دندانپزشکی و پزشکان عمومی حضور دارند. همچنین این طرح پنج روز به طول خواهد انجامید که اعضای تیم در سه شیفت کاری فعال می‌باشند.

ویزیت 700 بیمار توسط پزشکان دانشگاه بقیه الله(عج) در «هیرمند» 

دکتر جلالی ادامه داد: طی دو روزی که از فعالیت این بیمارستان صحرایی می‌گذرد، بیش از 700 نفر توسط پزشکان مورد پذیرش قرار گرفتند که پیش بینی می‌شود در پایان برگزاری این اردو، دو تا سه برابر این تعداد توسط پزشکان ویزیت شوند.

ویزیت 700 بیمار توسط پزشکان دانشگاه بقیه الله(عج) در «هیرمند» 

وی تصریح کرد: برای تسهیل در درمان بیماران، تیم جراحی و بیهوشی نیز در این بیمارستان حضور دارند تا چنانچه بیماری نیازمند عمل جراحی بود، در همین بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها