اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «مصطفی نبی‌لو» در قم

روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم «مصطفی نبی‌لو» را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ - 24October 2017
اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «مصطفی نبی لو» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، پیکر مطهر شهید «مصطفی نبی‌لو» از شهدای مدافع حرم که تحویل ستاد معراج شهدای تهران شده است، پس از تشییع و وداع خانواده معظم شهید در تهران، فردا چهارشنبه سوم آبان به قم منتتقل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید، فردا شب همزمان با شام شهادت حضرت رقیه (س)، در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در منطقه فرهنگیان قم برگزار می‌شود.

همچنین دو مراسم وداع با پیکر شهید نبی‌لو در آیین دعای کمیل در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و دعای ندبه مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

مراسم باشکوه تشییع پیکر این شهید والامقام روز جمعه پنجم آبان پس از آیین نماز جمعه از مصلای قدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار و بنا به درخواست خانواده‌اش، جهت خاکسپاری به گلزار شهدای مدافع حرم «بهشت معصومه (س)» منتقل می‌شود.

شهید نبی‌لو، رزمنده و جانباز دفاع مقدس، از مسئولان کمیته امداد تهران و از خادمان حرم حضرت معصومه (س) و ساکن در شهر پردیسان قم بود که پس از چهارمین اعزام به سوریه، روز شنبه 29 مهرماه در منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار