مجتهدزاده تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب (س) در سراسر کشور

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بر ضرورت تشکیل لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب (س) در سراسر کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ - 24October 2017
ضرورت تشکیل لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب (س) در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جلسه هم‌اندیشی لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب (س) که در شهرستان ساری برگزار شد، تشکیل لشکر حضرت زینب (س) را یک حرکت خوب و مبارکی در استان مازندران دانست و اظهار داشت: امیدواریم این لشکر در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی قدم بردارد.

وی تشکیل لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب (س) را در مازندران مدلی موفق در جهت زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی که مورد توجه مقام معظم رهبری است دانست و بیان داشت: امیدواریم این مدل در استان‌های دیگر و نیز در کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها واقع شده است و با مجاهدت خوب مردم توانسته دست تکفیری‌ها را قطع کنند ایجاد شود.

مجتهدزاده از موضع فعالانه جهادگران و خانواده‌های شهدا بویژه خانواده‌های شهدای مدافع حرم مخصوصا در استان مازندران تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: این حرکت شما باعث ایجاد انگیزه در جامعه برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف و عامل مهمی در جهت رویش‌های انقلابی در نسل جدید است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس پرچمداری مردم مازندران در تشکیل این لشکر را تبریک گفت و ادامه داد: این جریان فرهنگی مقدس، به عنوان یک حرکت بسیار ابتکاری و عظیم، نیازمند تولید محتوی و بروز رسانی اطلاعات و ارتباطات به ویژه برای نسل سوم و چهارم انقلاب است.  

مجتهدزاده اضافه کرد: با ایجاد این موج در سطح جامعه و انگیزه و رغبتی که در افراد ایجاد می شودضرورت دارد این حرکت مقدس در حوزه مفهوم سازی اهتمام ویژه ای داشته باشد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان از اجتماع و وحدت نیروهای انقالابی وحشت دارند بر اخلاص فعالان این عرصه تاکید کرد.

مجتهدزاده با بیان اینکه مجاهدت و ایثار شهدای مدافع حرم در این برهه حساس از ارزش والا و قداست وصف‌ناپذیری برخوردار است، افزود: اینها رفتند که نگذارند دشمن وارد خاک کشور ما شود؛ چون اگر دشمن وارد خاک ما می‌شد ضررهای اقتصادی، امنیتی و جانی جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شدیم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم تمام علاقه‌هایی که داشتند را رها کردند رفتند خارج از مرز ایران جنگیدند تا کشور از گزند اجانب مصون بماند و خسارات عمیق و سختی که در هشت سال جنگ تحمیلی به سر ما آمد دوباره تکرار نشود.

مجتهدزاده با اشاره به دستاوردهای مثبت هشت ساله دوران دفاع مقدس، گفت: شهدای مدافع حرم، مسیر مقدس ایثار و شهادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس را روشن نگه داشتند.

وی همچنین عنوان کرد: مقام شهدای مدافع حرم بسیار بالاست و باید در قالب‌های مختلف کار فرهنگی، هنری و... برای خانواده‌ها و مردم بازگو شود.

وی بر ضرورت توسعه این تشکل‌ها تاکید و ابراز امیدواری کرد: این مدل و تجربه موفق آن در کشور بتواند با هماهنگی و همسویی برنامه‌های بسیج در شور انقلابی جوانان و ترسیم مولفه‌های دوران دفاع مقدس گام‌های اساسی بردارد.

مجتهدزاده ضمن اعلام حمایت از تشکیلات جبهه فرهنگی در کشور گفت: این حرکت‌های  ارزشمند دغدغه همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده و در رهنمودهای مقام معظم رهبری بارها بدان تاکید شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار