سردار رحیمی خبر داد؛

آمادگی پلیس برای برگزاری شهرآورد/ حمله به روحانیون ارتباطی به هم ندارند

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس در بخش‌های انتظامی، راهور و امدادی آماده برگزاری شهرآورد تهران در روز چهارم آبان است.
کد خبر: ۲۶۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ - 25October 2017
آمادگی پلیس برای برگزاری شهرآورد/ حمله به روحانیون ارتباطی به هم ندارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در روز پنج‌شنبه (4 آبان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس با تمام توان در بخش‌های انتظامی، امدادی و راهنمایی و رانندگی آماده برگزاری این شهرآورد است.

وی افزود: تلاش شده است در کمترین زمان پارکینگ‌ها باز شود. همچنین طرح‌های ترافیکی اجرا خواهد شد و دور تا دور ورزشگاه آزادی اجازه توقف به خودروها داده‌ نمی‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوس‌رانی و مترو جهت جابجایی تماشاچیان انجام شده است، گفت: امیدواریم شاهد همکاری خوب مردم و تماشاگران با پلیس در برقراری نظم و انضباط باشیم.

سردار رحیمی در خصوص اجتماعات مالباختگان موسسه مالی اعتباری کاسپین گفت: اینکه گفته می‌شود پلیس برخورد بدی با این افراد داشته است، کذب می‌باشد و برخورد ما برادرانه بوده است و بلکه پیگیر تقاضاهای آنان نیز بودیم.

رئیس پلیس پایتخت همچنین گفت: حمله به دو روحانی در شهر تهران، هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته است. یکی از موارد اختلاف همسایگی بوده و دیگری فردی که هشت مورد سابقه کیفری داشته است، به یک روحانی حمله کرده است.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها