مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان لرستان:

«ولایت»، عامل اصلی گذر بی‌خطر از دفاع مقدس بود

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: فرهنگ اصیل اسلامی و حلقه وصل ولایت از جمله عوامل گذر بی‌خطر از دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۲۶۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ - 25October 2017

«ولایت»، عامل اصلی گذر بی‌خطر از دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سرهنگ حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی‌فقیه در استان اظهارداشت: امروزه «ولایت» چنگ زدن به ریسمان و حبل‌المتین است، فرمان خدا بر وحدت است و وحدت‌آفرینی دین الهی در این عرصه، ولایت‌فقیه است.

سرهنگ ناصرپور تصریح کرد: فرهنگ اصیل اسلامی و حلقه وصل ولایت در جبهه‌های حق علیه باطل، از جمله عوامل اصلی گذر بی‌خطر از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: نبرد فرهنگی جاری، نبردی خاموش است و غفلت باعث انحراف و شکست می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: در دوران دفاع مقدس، این را تجربه کردیم که تفرقه باعث گستاخی دشمن می‌شود، اما اگر همه ید واحد شدیم و جایگاه ولی‌فقیه مرکز این وحدت بود، نتیجه مطلوب بوده است.

سرهنگ ناصرپور در پایان خواستار حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه استان لرستان از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دقاع مقدس این استان شد و خاطرنشان کرد: ما بر حمایت‌های شما به‌عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان تکیه داریم و گوش به فرمان رهنمودهای معنوی و پدرانه شما هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار