جانشین سپاه کربلا مازندران:

یاوه‌گویی ترامپ به‌دلیل ترس از پیشرفت‌های ایران است

جانشین سپاه کربلا مازندران گفت: یاوه‌گویی ترامپ و دوستانش به‌دلیل جایگاه ایران و ترس از پیشرفت‌ها است چون جایگاه خود را در خطر می‌بینند.
کد خبر: ۲۶۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ - 25October 2017
تحقق مبارزه در مرزهای رژیم صهیونیستی با روحیه انقلابی‌گریبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «حسین محمدرضایی» جانشین سپاه کربلا مازندران ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور اظهار داشت: صف طویلی از مخالفان و معاندان در جبهه نامتقارن در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند و در صدد تغییر در باورها و داشته‌های این مردم هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اصلی‌ترین راهبرد را گفتمان انقلابی معرفی و فرمودند: انقلاب دگرگونی است و حد وسط ندارد بلکه ادامه‌دار است و باید با توجه به آرمان و اهداف انقلاب توسعه پیدا کند.

جانشین سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: باید اذعان کنیم تا رسیدن به مطلوب هنوز کار زیادی داریم و باید ابتدا در داخل الگویی برای تعمیم دادن به دنیا طراحی و سپس به دنیا معرفی کنیم.

وی افزود: وعده دشمنان به هم‌پیمانان خود پس از برجام این است که تا 10 سال دیگر ایران کنونی را نداریم ما باید حب انقلابی را در رفتار و کردار توسعه دهیم.

این مسؤول خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب با جمله زیبای «من دیپلمات نیستم، من یک انقلابی‌ام» بر انقلابی‌گری تاکید کردند، حال چه اتفاقی می‌افتد که انقلابی باشیم؛ نخستین امر بسیج امکانات و نیروها است که انقلاب این هنر و قدرت را دارد، دفاع مقدس ما مصداق عینی انقلابی‌گری و بسیج همگانی است.

رضایی افزود: دومین نتیجه انقلابی‌گری کاهش فاصله و زمان برای پیشرفت است، فاصله ما در ابتدای انقلاب با دنیای غرب و سایر کشورها از لحاظ مادی را با زمان کنونی مقایسه کنید، با تفکر انقلابی در حوزه‌های مختلف به چه پیشرفت‌هایی رسیدیم، در تولید علم و دانش در منطقه اول هستیم، مقام شانزدهم دنیا را داریم، در بحث دانش هسته‌ای که کسی باور نداشت به نقطه عالی رسیدیم، در نانو، گازرسانی، تولید و صادرات دارو، صنعت ساخت هواپیما، بالگرد، کشتی، دارا بودن رتبه 14 تولید فولاد جهان، چهارمین کشور دنیا در سدسازی هستیم، در زمینه اقتصادی با وجود تحریم و مشکلاتی که مردم ما دارند اما رشد خوبی داشتیم و کشور ما سرپا است.

وی با بیان اینکه در زمینه نظامی بسیاری از سلاح‌ها، جنگ‌افزارها، موشک‌ها را تولید می‌کنیم، افزود: حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد و تامین امنیت کشتیرانی در آب‌های آزاد، مبارزه در مرزهای رژیم صهیونیستی و ... همه با روحیه انقلابی‌گری محقق شده است.

جانشین سپاه کربلا مازندران، اظهار کرد: یاوه‌گویی ترامپ و دوستانش به‌دلیل جایگاه ایران و ترس از پیشرفت‌ها است چون جایگاه خود را در خطر می‌بینند و البته سخنان اخیر سبب تقویت انقلابی‌گری شد و دیدید همه با اختلاف سلیقه‌های مختلف اعلام کردند من یک سپاهی هستم.

رضایی در پایان گفت: محمودی از فرماندهان توانمند سپاه است و این جابه‌جایی خیر است و فرد جدید با فکر و ایده جدید می‌آید، هدف بهبود شرایط است، بر اساس گزارش‌ها فرمانده قبل، همراهی و هماهنگی بین مسؤولان، نخبگان و ... شهرستان  وجود داشته امیدواریم این همراهی، هماهنگی و تعامل با فرمانده جدید هم وجود داشته باشد تا توفیقات بیشتر حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها