روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه اعلام کرد؛

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت اعضای آن در منطقه چالدران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ - 26October 2017
انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رخنه یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در شامگاه چهارشنبه و به شهادت رساندن دو تن از مردم بومی، تیم‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع)  نیروی زمینی سپاه که در منطقه حضور داشتند تروریست‌ها را تعقیب و با آنان درگیر شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری با انهدام کامل تیم مذکور، چهار تروریست به هلاکت رسیده و سلاح، تجهیزات ارتباطی و مهمات آنان به دست رزمندگان اسلام افتاد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با آمادگی و اشراف اطلاعاتی همه جانبه، در همراهی با سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی اجازه عرض اندام به ضد انقلاب و عناصر وابسته به دشمنان و ملت ایران را نداده و هرگونه تلاش آن‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها