شهر مهمان لاله هاست-6

برنامه های بسیج جامعه زنان برای استقبال از پیکرهای شهدا

بسیج جامعه زنان برنامه‌های ویژه‌ای برای استقبال از پیکرهای مطهر شهدا و هماهنگی جهت حضور خانواده‌ها در مناطقی که کاروان شهدا عبور می‌کنند تدارک دیده است.
کد خبر: ۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳ - 02September 2013

برنامه های بسیج جامعه زنان برای استقبال از پیکرهای شهدا

"مینو اصلانی" رییس بسیج جامعه زنان، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان اینکه شهدا مظهر ایستادگی، استقلال و استحکام انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: شهیدان، ثبات، امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به برنامههای بسیج جامعه زنان برای استقبال از پیکرهای مطهر شهدا گفت: در هر منطقهای که شهدا تشییع میشوند حوزهها و پایگاههای مقاومت بسیج برنامههای ویژهای اجرا میکنند.

رییس بسیج جامعه زنان، بیان کرد: بعد از دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا جوانان را در صحنه نگه داشته و روح شجاعت و استقامت را در آنها زنده میکند. بنابراین حضور این پیکرها بعد از غربتی طولانی، بار دیگر یک حرکت عمیق فرهنگی به جامعه هدیه میکند و این حرکت برای استمرار آرمانهایی که شهدا داشتند در جامعه ضروری است.

اصلانی بیان کرد: چون در فرآیند زمان، ممکن است مسائلی دامنگیر مردم و حتی مسئولین شود لذا باید همگان به این موضوع خوب بیندیشند که پیشرفت، امنیت و ثبات امروز را مدیون چه کسانی هستیم.

رییس بسیج جامعه زنان، بیان کرد: دفاعمقدس و راه شهیدان ما در امتداد عاشورا بوده و همه حرکتها نیز باید در این راستا باشند.

وی خاطرنشان کرد: کاری که شهدا انجام دادند در تاریخ ماندگار است و ما نیز وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را زنده نگهداریم و این امر نیز اقدامی ارزشمند و بنیادی است. مقام معظم رهبری نیز از یاد و خاطره شهدا به عنوان یک طوفان قوی و ضد هجمههایی که علیه فرهنگ و اصالت اسلامی صورت میگیرد یاد میکنند.

اصلانی اظهار کرد: حضور این شهدای بزرگوار عطر و بوی معنویت را در شهر پراکنده میکند و برنامه ریزی برای استقبال از این پیکرها نوعی دجهاد فرهنگی محسوب می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار