برگزاری همایش هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس در بیرجند

همایش هم‌اندیشی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و جهاد و شهادت در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 26October 2017
همایش هم اندیشی اساتید درس دفاع مقدس در بیرجند برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این همایش که روز پنجشنبه 4 آبان در محل دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: کارنامه ارائه درس دفاع مقدس در خراسان جنوبی، کارنامه قابل قبولی است.
 
فخر افزود: در نیم سال دوم تحصیلی 95-96، در 36 واحد دانشگاهی استان، درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ارائه شده است.
 
وی گفت: به همت مدیریت پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در برخی از ادارات و بانک‌های استان نیز ارائه شده است.
 
این مسئول ادامه داد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در تمامی اقشار تلاش کنیم.
 
احمد یارمحمدی معاون آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس هم در این همایش از برگزاری 29 کارگاه تربیت مدرس متمرکز برای بیش از 3 هزار داوطلب تدریس درس دفاع مقدس از مردادماه 87 تا آذرماه 94 خبر داد و متذکر شد: بیش از 4 میلیون طلبه، دانشجو، کارمند دولت از مهرماه 87 تا مهر 96 درس آشنایی با معارف دفاع مقدس را فرا گرفته‌اند.
 
یارمحمدی تاکید کرد: برای اولین بار مفاهیم دفاع مقدس به صورت نظام‌مند و عملی وارد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی شده و باید تقویت شود.
 
وی ادامه داد: در هر نوبت تحصیلی بیش از 6 هزار کلاس درس در سراسر کشور تشکیل می شود و در هر نوبت تحصیل بیش از 2 هزار استاد در حال تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار