وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس:

رسانه های داخلی با پشتوانه فکری قوی با دشمن مقابله کنند

دکتر سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب در غرفه دفاع پرس گفت: رسانه های داخلی کشور باید در این زمینه با پشتوانه فکری قوی و استفاده از ابزارهای به روز مخاطب را جذب کرده و به مقابله با دشمن بپردازد.
کد خبر: ۲۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ - 28August 2014

رسانه های داخلی با پشتوانه فکری قوی با دشمن مقابله کنند

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق در ششمین روز از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی طی بازدیدی که از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس داشت در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: این نمایشگاه از دوره اول آن بسیار قوی تر برگزار شده است .

وی ادامه داد: غرفه هایی که در حوزه های مختلف در این نمایشگه شرکت کرده اند رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل دارند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که این نمایشگاه حرکتی است برای شناسایی افراد توانمند افزود: رسانه های کل کشور فعالیت فرهنگی و ارزشی را برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی شروع کرده اند که بسیار حایز اهمیت و ارزشمند است.

حسینی خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم توقع داشته باشیم و همه انتظارات ما طی دو دوره برگزای این نمایشگاه برآورده شود اما اطمینان دارم که در آینده شاهد پیشرفت های قابل توجهی خواهیم بود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار دفاع پرس در خصوص نقش رسانه در انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به جوانان و سایر کشورها گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی درانتقال ارزش های انقلاب اسلامی ایفا می کنند.

وی ادامه داد: رسانه ها در شکل دهی افکار عمومی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پیشگام هستند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در پایان با تاکید بر وظایف خطیر رسانه های داخلی کشور با توجه به سرمایه گذاری سنگینی که دشمن در حوزه رسانه انجام داده تا بتواند بر روی افکار و اندیشه جوانان ما تاثیر گذار باشد گفت: رسانه های داخلی کشور باید در این زمینه با پشتوانه فکری قوی و استفاده از ابزارهای به روز مخاطب را جذب کرده و به مقابله با دشمن بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها